Η Britney έκανε το πρώτο βήμα

Αρχικά ήταν ο μάνατζέρ της. Σήμερα είναι ο άνδρας της ζωής της. Ο 39χρονος Jason Trawick αποκαλύπτει ότι η... πελάτισσά του Britney Spears ήταν εκείνη που έκανε το πρώτο βήμα, ώστε να αλλάξει το είδος της σχέσης τους από επαγγελματική σε ερωτική..

«Ήταν σαν μία στιγμή που εκείνη κινήθηκε, γύρισε προς το μέρος μου, κοιταχτήκαμε στα μάτια και...» προσπάθησε να αποκαλύψει ο Trawick στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού Elle, αλλά η Britney δεν τον άφησε να συνεχίσει: «Εντάξει γλυκέ μου, αρκετές πληροφορίες. Απλώς πες ότι ήταν γλυκό!», τον διακόπτει αμέσως αμέσως η popstar.
Το ζευγάρι αρραβωνιάστηκε τον περασμένο Δεκέμβριο κι αναμένεται να παντρευτούν μόλις ολοκληρωθούν οι υποχρεώσεις της Britney στο αμερικανικό X Factor.
Η «πριγκίπισσα της pop» όπως αποκαλείται, μιλά και για τη σχέση της με τη μόδα. «Αγαπώ τα τζιν και τις μπλούζες μου. Είμαι κατά βάθος αγοροκόριτσο. Είναι πολύ δύσκολο για εμένα να είμαι σαν την Kim Kardashian με μέικ απ και μαλλιά στην εντέλεια κάθε φορά που βγαίνω από το σπίτι μου. Δεν είμαι και πολύ πιστή στη μόδα!», παραδέχεται. Βεβαίως, δεν αφήνει πλέον την κριτική που δέχεται, να την καταβάλει: «Ήμουν κάτω από το μικροσκόπιο τόσο καιρό που πλέον δεν δίνω σημασία στις ανοησίες. Έπαψα εδώ και καιρό να αναστατώνομαι για πράγματα που οι άνθρωποι επινοούν για το άτομό μου».




πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...