Κάτσε: «Συγνώμη από τους Ελληνες και τον ΠΑΟΚ»

Συγνώμη για τη φωτογραφία με το T-shirt με το έμβλημα του UCK ζήτησε σε συνέντευξη του στην ψηφιακή πλατφόρμα της Nova o Εργκους Κάτσε που δήλωσε πως σέβεται την Ελλάδα και δεν θα ήθελε ποτέ να μιλάνε άσχημα για τον ΠΑΟΚ εξαιτίας του.


Ο Αλβανός διεθνής παρουσιάστηκε μετανιωμένος για το συγκεκριμένο γεγονός. Ισχυρίστηκε πως δεν γνώριζε τι εστί UCK, ενώ υποστήριξε πως θα ήταν χαζός αν έκανε άσχημα σχόλια σε μία φωτογραφία που ανέβηκε στο προφίλ του με κοινοποίηση από φίλο του.

Αναλυτικά όσα είπε ο Κάτσε στη Nova:

«Ο ΠΑΟΚ με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Έχει αλλάξει τη ζωή μου και τη ζωή της οικογένειάς μου. Δεν θέλω εξαιτίας μου να μιλάνε άσχημα για την ομάδα. Ο ΠΑΟΚ θα πάρει την καλύτερη απόφαση για μένα και για την ομάδα. Στην απολογία είπα ότι δεν γνώριζα τι είναι ο UCK.

Τη φανέλα τη φόρεσα γιατί είχε τη σημαία της Αλβανίας. Δεν ήξερα ότι θα προκαλούσε τόσο μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα. Αν το ήξερα δεν θα τη φορούσα. Εδώ ζω, έχω μεγαλώσει εδώ, πήγα σχολείο εδώ και είναι η δεύτερη πατρίδα μου.

Τη φωτογραφία δεν την ανέβασα εγώ στο προφίλ μου. Το παιδί που με τράβηξε την είχε στο δικό του προφίλ. Κάποιος την πήρε από εκεί και την ανέβασε, γράφοντας μάλιστα κάποια άσχημα σχόλια, που θα ήμουν χαζός αν τα είχα γράψει εγώ.

Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από την ομάδα μου, την οποία έχω βάλει σε πολλούς μπελάδες. Επίσης θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τους Έλληνες, γιατί εγώ σέβομαι την Ελλάδα κι έχω πολλούς φίλους Έλληνες».
phgh

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...