Ποιος επέβαινε στο Il-76 που συνετρίβη κοντά στο Ιβάνοβο, υπάρχουν επιζώντες; video

 Σήμερα, 12 Μαρτίου, ένα στρατιωτικό μεταγωγικό αεροσκάφος Il-76, που εκτελούσε προγραμματισμένη πτήση στην περιοχή του Ιβάνοβο, συνετρίβη κατά την απογείωση, ανέφερε το ρωσικό υπουργείο Άμυνας. 

Τι είναι γνωστό για το πλήρωμα και τους επιβάτες του πλοίου; Τι είναι γνωστό για τη συντριβή του Il-76 Το αεροπλάνο Il-76 συνετρίβη στις 12 Μαρτίου. 

Η φλεγόμενη πλευρά έπεσε κοντά στο νεκροταφείο Bogorodskoye. Αυτή τη στιγμή, όπως αναφέρει το κανάλι Telegram «112», τα συντρίμμια του αεροσκάφους έχουν σβήσει και στο σημείο του συμβάντος περιμένει ομάδα έρευνας και επιτροπή των Ρωσικών Αεροδιαστημικών Δυνάμεων. Σύμφωνα με το υπουργείο Άμυνας, η προκαταρκτική αιτία της συντριβής του Il-76 ήταν η φωτιά σε έναν από τους κινητήρες κατά την απογείωση. Διευκρινίζεται ότι επιτροπή της Κύριας Διοίκησης των Ρωσικών Αεροδιαστημικών Δυνάμεων έχει ήδη κατευθυνθεί στο Ιβάνοβο για να διαπιστωθούν όλες οι συνθήκες του συμβάντος. Ποιος επέβαινε στο Il-76 που συνετρίβη Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας ανέφερε ότι στο αεροσκάφος επέβαιναν 15 άτομα, μεταξύ των οποίων οκτώ μέλη του πληρώματος και επτά επιβάτες. 

Σύμφωνα με το κανάλι Telegram «112», τα λείψανα πέντε ανθρώπων βρέθηκαν στο σημείο της συντριβής στην περιοχή του Ιβάνοβο. «Τα λείψανα πέντε ανθρώπων βρέθηκαν στο σημείο της συντριβής του Il-76. Προφανώς, τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος και οι επιβάτες είναι μέσα», διευκρίνισαν οι συντάκτες του καναλιού. Το κανάλι SHOT Telegram αναφέρει ότι δεν υπάρχουν επιζώντες από το αεροπορικό δυστύχημα. 

Σύμφωνα με τον ίδιο, ένας 34χρονος πιλότος, με καταγωγή από το Όρενμπουργκ, πήρε το φλεγόμενο αεροπλάνο μακριά από κτίρια κατοικιών.


«Летчик был очень опытным, имел множество часов налета, родные гордились им», — пишет SHOT.

По информации Telegram-канала Baza, пилот после возгорания пытался вернуться на аэродром, однако, когда понял, что не сможет этого сделать, начал уводить судно от жилых застроек.

Ивановские власти окажут помощь семьям погибших летчиков экипажа разбившегося самолета Ил-76. Об этом сообщили в пресс-службе правительства региона.

Информации о личности и должностях погибших пока нет.

Какие могли быть причины возгорания Ил-76

Заслуженный летчик России Юрий Сытник в беседе с NEWS.ru предположил, что двигатели, используемые на военно-транспортных самолетах Ил-76, могут загореться из-за попадания посторонних предметов, в частности птиц. Это может приводить к нарушению газодинамической струи в механизме и провоцировать возгорание.

Также Сытник рассказал, что в подобных ситуациях экипаж сначала получает информацию о перегреве двигателя, затем начинается вибрация или масляное голодание, а следом срабатывает система пожаротушения.

Фото: vk.com/podslushano_ivanovo/Global Look Press

«Ο πιλότος ήταν πολύ έμπειρος, είχε πολλές ώρες πτήσης και η οικογένειά του ήταν περήφανη για αυτόν», γράφει το SHOT. Σύμφωνα με το κανάλι Baza Telegram, ο πιλότος προσπάθησε να επιστρέψει στο αεροδρόμιο μετά τη φωτιά, αλλά όταν συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε να το κάνει, άρχισε να οδηγεί το πλοίο μακριά από κατοικημένες περιοχές. Οι αρχές του Ιβάνοβο θα παράσχουν βοήθεια στις οικογένειες των νεκρών πιλότων του πληρώματος του αεροσκάφους Il-76 που συνετρίβη. Αυτό ανέφερε η υπηρεσία Τύπου της περιφερειακής κυβέρνησης. Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για τις ταυτότητες και τις θέσεις των νεκρών. Ποιοι μπορεί να είναι οι λόγοι της πυρκαγιάς του Il-76; Ο επίτιμος πιλότος της Ρωσίας Γιούρι Σίτνικ, σε συνέντευξή του στο NEWS.ru, πρότεινε ότι οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται στα στρατιωτικά μεταφορικά αεροσκάφη Il-76 μπορεί να πάρουν φωτιά λόγω ξένων αντικειμένων, ιδιαίτερα πτηνών. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε διακοπή της δυναμικής ροής αερίων στον μηχανισμό και να προκαλέσει πυρκαγιά. Ο Sytnik είπε επίσης ότι σε τέτοιες περιπτώσεις, το πλήρωμα λαμβάνει πρώτα πληροφορίες σχετικά με την υπερθέρμανση του κινητήρα, μετά αρχίζει η δόνηση ή η λιμοκτονία του λαδιού και στη συνέχεια ενεργοποιείται το σύστημα πυρόσβεσης.

«Πρώτα, το πλήρωμα λαμβάνει πληροφορίες για τη θερμοκρασία του κινητήρα, μετά υπάρχουν κραδασμοί ή λιμοκτονία λαδιού και μόνο μετά πυρκαγιά. Το σύστημα πυρόσβεσης ενεργοποιείται αυτόματα: πρώτον, το πρώτο στάδιο, το δεύτερο και το τρίτο πρέπει να ενεργοποιηθούν χειροκίνητα από το πλήρωμα», εξήγησε ο πιλότος. Ο επικεφαλής της Επιτροπής Άμυνας της Κρατικής Δούμας, Αντρέι Καρταπόλοφ, δήλωσε στο SHOT ότι η αιτία της συντριβής του Il-76 στην περιοχή του Ιβάνοβο ήταν πιθανότατα τεχνική δυσλειτουργία. Ο βουλευτής διαβεβαίωσε επίσης ότι το πλήρωμα του πλοίου έκανε ό,τι ήταν δυνατό για να αποφύγει μεγάλο αριθμό απωλειών. «Σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, οι πιλότοι μας κάνουν τα πάντα για να σώσουν το αεροπλάνο. Εάν δεν λειτουργήσει, τότε θα ελαχιστοποιήσουν τις συνέπειες στο έδαφος», είπε ο Καρταπόλοφ.

Читайте также:

Что за военный самолет Ил-76, который сегодня упал в Ивановской области

Составлен список всех катастроф с самолетом Ил-76 за последнее время

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...