Κατερίνα Στικούδη: "Δεν έχω ομοφυλοφιλικές προτιμήσεις.

Τη δική της απάντηση έδωσε η Κατερίνα Στικούδη σε όσους υπαινίσσονται πως έχει ομοφυλοφιλικές προτιμήσεις, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως "επειδή δεν ανακοινώνω τα..
προσωπικά μου, κάποιοι νομίζουν πως έχω άλλες προτιμήσεις στα σεξουαλικά μου.Τη δική της απάντηση έδωσε η Κατερίνα Στικούδη σε όσους υπαινίσσονται πως έχει ομοφυλοφιλικές προτιμήσεις, τονίζοντας χαρακτηριστικά πως "επειδή δεν ανακοινώνω τα προσωπικά μου, κάποιοι νομίζουν πως έχω άλλες προτιμήσεις στα σεξουαλικά μου.Αν και φέτος είχε πολλές προτάσεις για την τηλεόραση, η Κατερίνα Στικούδη αποφάσισε να μην ασχοληθεί καθόλου με τα τηλεοπτικά.Όσο για εκείνους που την κατηγορούν εκείνη απαντά: "δεν είμαι η Μαρινέλλα και δεν προσπαθώ να πείσω τον κόσμο γι΄αυτό. Γνωρίζω πολύ καλά τα μειονεκτήματα μου και δουλεύω πάνω σ΄αυτά. Αυτό που κάνω, νομίζω μου ταιριάζει."

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...