"Δε μου ήταν δύσκολο να κάνω την bitch"

Στο γραμμένο από τη Ντιάμπλο Κόντι φιλμ του Ράτμαν, τέταρτο του σκηνοθέτη του Up in the Air, υποδύεται μια μάλλον αντιπαθητική όμορφη συγγραφέα, που επιστρέφει στη μικρή..
της πόλη και προσπαθεί να διεκδικήσει ξανά τον παντρεμένο πλέον παιδικό της έρωτα. Όλα αυτά, όταν δεν κοιμάται αγκαλιά μ' ένα μπουκάλι υψηλού βαθμού οινοπνεύματος.
«Δε μου ήταν δύσκολο να υποδυθώ τη bitch» λέει η πρωταγωνίστρια αφοπλιστικά. «Ok, ήθελα να πω ότι όταν έχεις ένα σκηνοθέτη σαν τον Τζέισον, ένας τέτοιος ρόλος είναι απόλαυση».
Η Σαρλίζ διηγείται χαριτωμένα πώς η επιθυμία του Ράιτμαν για μια πολύ συναισθηματική σκηνή με το συμπρωταγωνιστή της, το σκυλάκι Dolce, τελικά δεν εκπληρώθηκε. «Ο σκύλος απλώς δεν μπορούσε να μου προκαλέσει αυτό το συναισθηματικό ξέσπασμα. Δεν ήθελε καθόλου να συνεργαστεί όταν έπρεπε να γυρίσουμε εκείνη τη σκηνή. Ήταν σα να μου έλεγε, δε θα πάρεις τίποτα από εμένα σήμερα. Καθόμουν πασαλειμμένη με σάλτσες και πατέ, κανονικά θα έπρεπε να είμαι ο παράδεισος των σκύλων κι εκείνος δεν εστίαζε καν σ' εμένα!»
Όσο για το πώς προέκυψε η Σαρλίζ να γίνει αντι-ηρωίδα του «Young Adult», υπάρχει ακόμα μια απολαυστική ιστορία: “Ντρέπομαι κάπως να τα πω, αλλά έτσι έγιναν τα πράγματα. Ήμουν στην περασμένη τελετή των Όσκαρ μαζί με τη μητέρα μου, τότε που το Up in the Air είχε προταθεί. Περιμένοντας στο μπαρ μέχρι να μπούμε στην αίθουσα του Kodak Theatre είχε πιει τρία ποτήρια σαμπάνιας. Τη στιγμή που μας οδηγούσαν μέσα έτυχε ο Τζέσον να βρίσκεται δίπλα μου. Έτσι όπως ήμουν ζαλισμένη, πήγα με θάρρος και του είπα «απλώς θα ήθελα να ξέρετε ότι η ταινία σας ήταν φέτος η αγαπημένη μου». Ένα μήνα μετά και χωρίς να έχω προσπαθήσει ποτέ να τον πλησιάσω τον πετυχαίνω τυχαία σε ένα εστιατόριο και μου λέει ότι θα ήθελε να κάνει μαζί μου την επόμενη ταινία του επάνω σε ένα σενάριο της Κόντι. Αιστάνθηκα μεγάλη απογοήτευση γιατί τότε ετοιμαζόμουν να φύγω για Αυστραλία με τον Τζορτζ Μίλερ και το team του Fury Road και δεν ήμουν διαθέσιμη. Και όντως έτσι έγινε κι εγώ σκεφτόμουν πόσο άτυχη είμαι να θέλει μια φορά ο Ράιτμαν να συνεργαστούμε κι εγώ να μην μπορώ. Τελικά όταν τα γυρίσματα αναβλήθηκαν, με ξαναβρήκε και μου είπε «άκουσα ότι πλέον είσαι ελεύθερη. Θέλεις να δουλέψουμε μαζί;». Κι αυτή είναι λοιπόν η ιστορία πίσω από την παρουσία μου εδώ στο Young Adult”.
Tελικά η Θέρον εκτός από κάτοχος Όσκαρ (μετά το Τέρας της δεν αποκλείεται να χτυπήσει ακόμα μία υποψηφιότητα σε ρόλο ... σκύλας), καλή ηθοποιός (την περιμένουμε και στον Προμηθέα του Ρίντλεϊ Σκοτ, αλλά και ως βασίλισσα της Χιονάτης αφού επιμένει να το παίζει κακιά), κούκλα και περιζήτητη είναι και πολύ επικοινωνιακή. Εκτός αν είχε πιει κανένα chardonnay αυτήν τη φορα..

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...