Justin Timberlake: Ο άνθρωπος που έκανε πολλά

Για τον 30χρονο άνθρωπο ορχήστρα της βιομηχανίας του θεάματος έχουν γράψει πολλά και πει περισσότερα. Ενα αμφίσημο κομπλιμέντο, ας πούμε, είναι ότι «το πρόσωπό του δεν είναι από αυτά που μένουν..
αξέχαστα». Σε πείσμα όλων, όμως, εκείνος περνά τις πίστες τη μία μετά την άλλη. Παιδί θαύμα, τραγουδιστής, χορευτής, κωμικός, ηθοποιός. Τελευταία πίστα: Η αναβίωση του MySpace...H ζωή που μιμείται την Τέχνη που μιμείται τη ζωή. Ας όψεται η μέθοδος που περνά όλους τους Αμερικανούς ηθοποιούς ή επίδοξους ηθοποιούς από τη χοάνη του βιωματικού. Κάπως έτσι, ο Τζάστιν Τίμπερλεϊκ βρέθηκε να υποδύεται τον Σον Πάρκερ, το δημιουργό του Napster, στο μοντέρνο έπος The Social Network. Το επόμενο βήμα του ήταν να αγοράσει το λιμνάζον MySpace· αντί πινακίου (ακριβής) φακής ή, αλλιώς, για 35 εκατομμύρια δολάρια ?ψίχουλα μπροστά στα 580 εκατομμύρια, που είχε δώσει το 2005 ο Μέρντοκ, σε εποχές που το MySpace έπαιζε χωρίς αντίπαλο (βλ. Facebook). Αν, όμως, τον ρωτήσεις για αυτό, ο Τζάστιν θα σου πει κάτι σαν «Τις λεπτομέρειες τις γνωρίζουν καλύτερα οι δικηγόροι μου. Δεν αρνούμαι και αυτήν την πλευρά μου, του επενδυτή, αν και σίγουρα προτιμώ να μιλώ για όλες τις υπόλοιπες».
Ως entrepreneur, ο κ. Τίμπερλεϊκ έχει εξάλλου στο portfolio του, μεταξύ άλλων, εστιατόρια, γήπεδα γκολφ, σειρά ενδυμάτων και μια επώνυμη βότκα. Στο προκείμενο όμως: «Βλέπω το MySpace ως μια πρώτης τάξεως επένδυση σε ένα μέσο που θα φέρει και πάλι κοντά τον κόσμο με τους αγαπημένους του καλλιτέχνες και συγκροτήματα, και θα είμαι ευτυχής αν κάνω το site να ξανανιώσει...» Και όσο για το ρόλο και το «ρόλο» που έπαιξε στη νέα του ιδιότητα ως επιχειρηματία της νέας τεχνολογίας, ο ίδιος είναι αφοπλιστικός: «Δεν το είχα σκεφτεί, έως ότου άρχισαν να μου το επισημαίνουν. Προσωπικά, πιστεύω ότι ο ρόλος μου στο Social Network ήταν ο ρόλος ενός αντικοινωνικού. Τώρα θα είμαι ένας κανονικός επιχειρηματίας της Σίλικον Βάλεϊ. Με τη γραφειάρα μου και τα στελέχη που θα τρέχουν για μένα! Σίγουρα, όμως, ξέρω ότι έπειτα από αυτήν την ταινία είναι που αισθάνθηκα για πρώτη φορά πραγματικός ηθοποιός. Αφού σκεφτόμουν να βγάλω και καινούριες επαγγελματικές κάρτες, που θα γράφουν ?Επαιξα σε ταινία του Ντέιβιντ Φίντσερ?!»
Για κάποιον που είχε είδωλά του «τον Ντιν Μάρτιν, τον Σινάτρα, τον Φρεντ Αστέρ, ανθρώπους που ήξεραν να κάνουν τα πάντα· και να παίζουν, και να τραγουδούν, και να χορεύουν», η κατάληξή του σε υπερεπιτυχημένο πολυτεχνίτη ήταν απόλυτα φυσιολογική. Ομως, μερικά βραβεία Γκράμι αργότερα, αυτό που εκπλήσσει είναι ο τρόπος που έχει να αμβλύνει τις γωνίες του. Είτε πρόκειται για τον Τζάστιν τον εραστή: «Με την Μπρίτνι Σπιαρς ήμασταν μαζί όταν ήμασταν ακόμη παιδιά. Είναι πολύ δύσκολο να να μιλήσεις σήμερα για κάποια που την ήξερες όταν ήταν ακόμη έφηβη. Με την Κάμερον Ντίαζ μας αρέσει ακόμη να κάνουμε παρέα. Πολλοί με ρωτούν: ?Με μια πρώην;? Εμένα μου φαίνεται φυσιολογικό.
Οσο για τη Μίλα Κούνις, παίξαμε μαζί σε μια ταινία, είχαμε καλή χημεία, αυτό είναι όλο». Είτε πρόκειται για τον Τζάστιν της ταπεινής καταγωγής: «Οι περισσότεροι Ευρωπαίοι νομίζουν ότι Αμερική είναι η Νέα Υόρκη ή το Λος Αντζελες. Καμία σχέση. Είμαι από το Σέλμπι Φόρεστ του Τενεσί ?όσο πιο Αμερική γίνεται: Στενόμυαλο και απομονωμένο. Το μόνο που μπορείς να κάνεις εκεί είναι να αφήσεις κάποια έγκυο ή να πας φυλακή. Βέβαια, είναι ένα μέρος με τεράστια μουσική παράδοση, και σε αυτό οφείλω πολλά». Είτε πρόκειται για τον Τζάστιν τον σταρ: «Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μεγαλόπνοα σχέδια: Θέλουν να κάνουν αυτό μέχρι τα 30, το άλλο μέχρι τα 40...
Οι περισσότεροι εκπληρώνουν φιλοδοξίες που δεν πηγάζουν από αυτούς. Στο ξεκίνημά μου, η μητέρα μου μού είπε κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ: ?Είσαι ξεχωριστός, μπορείς και συγκινείς τον κόσμο, και με κάνεις περήφανη. Αλλά, μην διανοηθείς ποτέ να πιστέψεις ότι αυτό σε κάνει καλύτερο από τους υπολοίπους-. Ευτυχώς, έχω καλούς γονείς απ' ό,τι φαίνεται». Και αντί επιμυθίου: «Αν είμαι ευτυχισμένος; Δεν είμαι ανικανοποίητος, όπως στο παρελθόν. Οπότε, ναι. Μάλλον ναι, είμαι...»
Μπίζνες
«Προτιμώ να με ρωτάνε για ταινίες και τραγούδια, αλλά, ναι, είμαι και επιχειρηματίας? και με το να επενδύω στο MySpace, αισθάνομαι ότι ανήκω στο μέλλον, που είναι και τόσο παρόν».


PHGH

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...