Μετά από ενδελεχή έρευνα της Ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών σε
συνεργασία με τη Red Bull η σελίδα με τα συμπεράσματα και τις εξηγήσεις
έμεινε κενή..
Μιλώντας σχετικά ο αγ. διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι δήλωσε:
«Μπορώ να δώσω 100 πιθανές αιτίες αλλά σίγουροι δεν είμαστε για το τι
προκάλεσε την απότομη απώλεια πίεσης. Εξετάσαμε μικροσκοπικά όλα τα
κομμάτια ελαστικού που έφτασαν στα χέρια μας αλλά δεν βρήκαμε τίποτα που
να μπορεί να δώσει εξήγηση στο κλατάρισμα. Καταλήξαμε στο ότι δεν
υπάρχει εξήγηση μαζί με τη Red Bull. Το μόνο που απομένει είναι κάτι να
προκάλεσε τρύπα στο ελαστικό».
Το εν λόγω ελαστικό είχε χρησιμοποιηθεί στο γύρο που έδωσε στο Φέτελ την pole
άρα δεν μπορεί κανείς να θεωρήσει ότι υπήρχε κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα που ανέκυψε αμέσως μόλις πιέστηκε.
Τέλος οι θεωρίες που ανέκυψαν από μερίδα του Ιταλικού Τύπου
περί υπερθέρμανσης του ελαστικού από τα καυσαέρια της εξάτμισης πολύ δύσκολα μπορεί να σταθούν.
ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου