Οι κλυδωνισμοί συνεχίζονται στην γαλλική ομάδα με τον τεχνικό διευθυντή
Τζέιμς Άλισον να παραδέχεται ότι το φετινό μονοθέσιο ήταν μια αποτυχία..
Η R31 εντυπωσίασε στο ξεκίνημα της σεζόν καθότι ήταν το μοναδικό μονοθέσιο του οποίου η έξοδος των εξατμίσεων βρίσκονταν στο εμπρός μέρος (σ.σ: στην κατακόρυφη των καθρεπτών). Αυτό προκάλεσε πολλά σχόλια ενώ χαρακτηριστικός και διαφορετικός απ' όλους τους άλλους ήταν και ο ήχος που συνόδευε το μονοθέσιο.
Αρκετοί ήταν μάλιστα οι τεχνικοί διευθυντές των υπολοίπων ομάδων που μπήκαν στον κόπο να εξετάσουν καλύτερα τη λύση της Renault. Ειδικά μάλιστα από τη στιγμή που στους πρώτους αγώνες της χρονιάς η R31 έδειχνε ανταγωνιστική. Θυμίζουμε ότι ο Πετρόφ ανέβηκε στο βάθρο στην πρεμιέρα της χρονιάς στην Αυστραλία και στον αμέσως επόμενο αγώνα στη Μαλαισία ο Νικ Χάιντφελτ επανέλαβε το ανδραγάθημα. Μιλώντας σχετικά ο κορυφαίος Βρετανός μηχανικός (φωτ.) είπε: «Θεωρώ ότι ήταν μια τολμηρή αλλά πλήρως αποτυχημένη επιλογή. Ήμασταν η μοναδική ομάδα που υιοθετήσαμε το σύστημα των εξατμίσεων εμπρός και το κάναμε καθώς προέκυπταν εντυπωσιακά δεδομένα στην αεροσήραγγα. Στ

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου