Ο πρώτος δηλώνει αντίθετος σε "νομοθετικές πρωτοβουλίες που
υπαγορεύθηκαν στο παρασκήνιο" και ο δεύτερος λέει "να μη βάζουμε σε
θέσεις ευθύνης ανθρώπους που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους, γιατί
είναι επικίνδυνοι".
Το θέμα του νομοσχεδίου Παπουτσή για την αντιμετώπιση της θαλάσσιας
πειρατείας συνεχίζει να προκαλεί "τρικυμία" στην κυβέρνηση Παπαδήμου..Ο κ.Παπουτσής απάντησε στην επίθεση Γεωργιάδη με ανακοίνωση, το μεσημέρι του Σαββάτου, στην οποία κάνει λόγο για "νομοθετικές πρωτοβουλίες που υπαγορεύθηκαν στο παρασκήνιο" και τις οποίες πάντοτε αρνήθηκε να υποστηρίξει.
Προσέθεσε μάλιστα ότι "ο μοναδικός
αρμόδιος φορέας για την ανάληψη νομοθετικής πρωτοβουλίας για την
αντιμετώπιση της πειρατείας είναι ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη", αν
και παραδέχεται ότι "είναι προφανής και αναγκαία η εμπλοκή του
Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας καθόσον το θέμα
αντανακλά τη ναυτιλία και, κατ' επέκταση, την εθνική οικονομία. Όπως
είναι προφανής η εμπλοκή των Υπουργείων Εξωτερικών, Εθνικής Άμυνας και
Δικαιοσύνης, Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Διαφάνειας".
"Σε καμία
περίπτωση, δεν αναφέρθηκε ότι η διάταξη αυτή αποτελούσε προϊόν συζήτησης
και συμφωνίας με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, όπως ισχυρίζεται ο
Υφυπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας" σημειώνει
εξάλλου η ανακοίνωση.
Νωρίτερα, ο Αδωνις Γεωργιάδης (του ΛΑΟΣ)
ανέβασε κι άλλο τους τόνους σχετικά με την πρωτοβουλία Παπουτσή να
καταθέσει νομοσχέδιο για την πειρατεία, την δυνατότητα παρουσίας ενόπλων
σε ελληνόκτητα πλοία και τις σχετικές ρυθμίσεις.
Μετά την
αντίδραση του συναρμόδιου υπουργού Ανάπτυξης (και "ομόσταυλού" του στο
ΠΑΣΟΚ) Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, τη σκυτάλη πήρε ο καθ' ύλην αρμόδιος
υφυπουργός Ναυτιλίας, με δηλώσεις του στην κρατική τηλεόραση.
"Ο
κ. Παπουτσής δεν είχε καμία αρμοδιότητα πάνω σε αυτό το θέμα, που αφορά
καθαρά το υπουργείο Ναυτιλίας" υποστήριξε ο Αδωνις Γεωργιάδης,
σημειώνοντας ότι προκάλεσε οξύτατη αντίδραση της Ένωσης Ελλήνων
Εφοπλιστών.
"Εάν δεν είχαμε αντιδράσει άμεσα εγώ και ο κ.
Χρυσοχοΐδης, καθησυχάζοντας τον εφοπλιστικό κόσμο, αυτή τη στιγμή θα
είχαμε χάσει 300 πλοία από την ελληνική σημαία. Η διαβεβαίωση του κ.
Χρυσοχοΐδη προς τους εφοπλιστές ήταν ότι οι συμφωνίες πρέπει να
τηρούνται".
"Να μη βάζουμε σε θέσεις ευθύνης ανθρώπους που δεν
έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους, γιατί είναι επικίνδυνοι", ήταν η
σκληρή τοποθέτηση του κ.Γεωργιάδη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου