Οι 1.600 εργαζόμενοι του εργοαστασίου οδηγήθηκαν χθες στο ταμείο ανεργίας, χωρίς να γνωρίζουν ακόμη ποια είναι η μελλοντική επαγγελματική τους προοπτική.
Εκτάκτως σήμερα πρόκειται να..
πραγματοποιηθεί σύσκεψη στο υπουργείο Εργασίας της Ρώμης σε αναζήτηση λύσεων. Αρχικά η σύσκεψη είχε προγραμματιστεί για την Τετάρτη. Ο ιταλός επιχειρηματίας Ντε Ρίζιο, μαζί με κινεζική εταιρία Chery Automobile, φέρονται να είναι διατεθειμένοι να "διαδεχθούν" την Fiat στην παραγωγική αυτή μονάδα, αλλά η διαπραγμάτευση βρίσκεται ακόμη στην φάση των προφορικών συζητήσεων.
Αυτό στο οποίο εστιάζουν πολλοί αναλυτές είναι ότι πέρα από την μεμονωμένη περίπτωση της Σικελίας, αυτό που προκαλεί ανησυχία είναι η συνολική στρατηγική της Fiat: υπάρχει η βάσιμη υποψία ότι μετά από έναν αιώνια πρωταγωνιστικής συμμετοχής στην οικονομική ζωή της χώρας, η αυτοκινητοβιομηχανία-σύμβολο του Made in Italy ετοιμάζεται να περιορίσει σημαντικά την παρουσία της στη χώρα της επιλέγοντας φθηνότερες λύσεις σε αναδυόμενες οικονομίες, όπως η Βραζιλία, η Κίνα και η Ινδία.
Η νέα υπουργός Εργασίας της Ιταλίας, Έλσα Φορνέρο, σε βιντεοσκοπημένο μήνυμά της, τόνισε ότι "αποφασίσθηκε το κλείσιμο μιας ιστορικής μονάδας του ομίλου, σύμβολο παραγωγικότητας και εθνικής ταυτότητας. Οι μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, όμως, δεν μπορούν και δεν πρέπει να εγκαταλείψουν την χώρα".
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου