H ιστορία του VW Beetle (γνωστό και ως Σκαθάρι) άρχισε το 1938, αν και ο Φ. Πόρσε το εμπνεύστηκε το 1933. Θα κατασκεύαζε ένα αυτοκίνητο που θα απευθυνόταν στον λαό. Οπως, δηλαδή, του είχε ζητήσει ο Χίτλερ ο οποίος χρηματοδότησε το πρώτο Beetle με μοναδικό όρο να είναι οικονομικό, φθηνό και..
αξιόπιστο! Η ιστορία του σταμάτησε το 2003, ήδη όμως από το 1998 είχε ξεκινήσει η παραγωγή της νέας γενιάς. Η ώρα για αλλαγή σκυτάλης έφθασε και πλέον το νέο Beetle πήρε τα ηνία από το αναγεννημένο Σκαθάρι του 1998. Το νέο Beetle μεγάλωσε σε διαστάσεις (μήκος 4,27 μέτρα) και χώρους, απέκτησε ακόμη περισσότερα ηλεκτρικά καλούδια, έγινε πιο ασφαλές ενώ κάτω από το καπό του υπάρχουν μοτέρ για όλα τα γούστα. Αρκετά σημαντική είναι η αύξηση στον χώρο αποσκευών που φθάνει τα 310 λίτρα από τα 209 λτ. του προγενέστερου μοντέλου. Περισσότερο σπορτίβ είναι η εικόνα στο εσωτερικό ενώ από το ταμπλό έφυγε το μικρό ανθοδοχείο.
Προσφέρεται με τέσσερις κινητήρες, τρεις βενζίνης και έναν ντίζελ: 1,2 TSI (105 ίππους), 1,4 TSI (160 ίππους), 2,0 TSI (200 ίππους), 1,6 TDI (105 ίππους). Ολοι οι κινητήρες είναι διαθέσιμοι τόσο με μηχανικό εξάρι κιβώτιο όσο και με το DSG έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη. O 1.2 TSi έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 5,9 λτ. ανά 100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 137 γρ. ανά χλμ. ενώ ο ντίζελ κινητήρας δεν ξεπερνά σε κατανάλωση καυσίμου τα 4,5 λτ. ανά 100 χλμ. Στη χώρα μας προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Cult, Design και Sport). Η βασική έκδοση περιλαμβάνει, μεταξύ των άλλων, ESP, έξι αερόσακους, ηχοσύστημα με οκτώ ηχεία, cruise control, σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρες, κλιματισμό. Προαιρετικά θα διατίθενται πανοραμική οροφή (80% μεγαλύτερη από αυτήν του προηγούμενου Beetle), σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί κ.ά.
Η βασική έκδοση Beetle Cult 1.2 TSi κοστίζει από 17.560 ευρώ ενώ το ντίζελ από 20.560 ευρώ
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου