"Εκείνος δημιουργούσε σχέσεις κι εγώ έκανα τη βρεγμένη πάπια..."

Η Ρούλα Κορομηλά έχει μάθει να μην κρύβεται, είναι όμως ένας άνθρωπος που σπάνια μιλάει για τα προσωπικά της. Για πρώτη φορά η Ρούλα Κορομηλά μίλησε για τη σχέση της με το σκηνοθέτη Στέφανο Καρτίνι και τα όσα ένιωσε και βίωσε μετά το χωρισμό τους...

«Ένιωσα άβολα όταν χωρίσαμε γιατί συνυπήρχαμε μέσα στον ίδιο χώρο...Εκείνο είχε αρχίσει να ενδιαφέρεται για την προβολή. Όταν χωρίσαμε πολλοί μου έλεγαν να τον διώξω...Εκείνος δημιουργούσε σχέσεις κι εγώ έκανα την βρεγμένη πάπια..» είπε με ειλικρίνεια η Ρούλα Κορομηλά η οποία μίλησε και για όλα όσα είπε η Κατερίνα Καραβάτου για το κόψιμο της εκπομπής της.«Αν έχω κάτι με κάποιον άνθρωπο, ή υπήρξε κάποια παρεξήγηση ή εξέλαβε κάτι που εγώ δεν το κατάλαβα, θα τον πάρω τον ίδιο τηλέφωνο και θα προσπαθήσω να τον συναντήσω για να τα λύσουμε αυτά τα πράγματα. Την Κατερίνα την καταλαβαίνω και την κατανοώ.»

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...