Η πρεμιέρα του Νίκου Κουρκούλη

Δυναμική επιστροφή έκανε ο Νίκος Κουρκούλης στη νυχτερινή Αθήνα. Ο αγαπημένος τραγουδιστής επέλεξε την ημέρα της γιορτής της γυναίκας για να ανέβει και πάλι στην πίστα..

«Επειδή αγαπώ το γυναικείο φύλλο και τυγχάνει να έχω κι εγώ μια σύντροφο που αγαπώ πολύ είναι αφιερωμένη και σε εκείνη που μου έχει δώσει τόσο πολλά και σε εμένα και στο παιδί μου. Όλα μου τα τραγούδια είναι ερωτικά ως επί το πλείστον και είναι γραμμένα για έναν έρωτα. Εμένα η γυναίκα μου είναι ο έρωτας της ζωής μου» είπε ο Νίκος Κουρκούλης κοιτάζοντας στα μάτια την Κέλλυ Κελεκίδου που καθόταν στο πρώτο τραπέζι μ΄ένα εντυπωσιακό λευκό φόρεμα. Κοντά στον τραγουδιστή βρέθηκαν πολλοί φίλοι και συνεργάτες του. Ο Γιώργος Μαζωνάκης ήταν από τους πρώτους ο οποίος και τραγούδησε προς τιμή του καλού του φίλου.
πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...