Τα καρφιά της Αγγελικής Ηλιάδη στη δισκογραφική της εταιρεία

Έξαλλη εμφανίζεται να είναι με τη δισκογραφική της εταιρεία η Αγγελική Ηλιάδη. Ο λόγος; Η απόφαση της Heaven Music να αποσύρει από τα ραδιόφωνα το καινούργιο της τραγούδι με τίτλο «Μαγκιά μου» χωρίς να την ενημερώσει..

Η δημοφιλής τραγουδίστριας ενημέρωσε μέσω της προσωπική της σελίδας στο twitter τους θαυμαστές της για το πρόβλημα που προέκυψε, καρφώνοντας εμμέσως πλην σαφώς την εταιρεία της. «Μπορείτε να ακούτε το "Μαγκιά μου" στο ίντερνετ παιδιά. Αφού η...εταιρία μου αποφάσισε χωρίς να με ενημερώσει και εντελώς αδικαιολόγητα να σταματήσει την μετάδοση του καινούριου μου τραγουδιού από το ράδιο. Ευχαριστώ Heaven Music για το μοναδικό "management"! Εγώ και οι συνεργάτες μου είμαστε περήφανοι για ό,τι έχουμε δημιουργήσει ως τώρα. Με αγάπη για τη μουσική, με όλη μας την ψυχή και με την επιθυμία να μοιραστούμε τα συναισθήματα μας με όλους εσάς. Και σας ευχαριστώ που είστε κοντά μου, δίπλα μου, όλα αυτά τα χρόνια και μου δίνετε την αγάπη σας. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι το εξής: η μουσική είναι για μένα ιερή. Είναι κομμάτι της ψυχής μου. Κάθε τραγούδι μου είναι κομμάτι μου. Τα αγαπώ και τα σέβομαι. Θέλω λοιπόν να έχω δίπλα μου ανθρώπους που σέβονται εξίσου τη μουσική και όχι άτομα που κοιτάζουν μόνο το συμφέρον τους. Εγώ σε τριπάκια δεν μπαίνω. Ό,τι έχω καταφέρει μέχρι σήμερα, το έχω καταφέρει με τον αγώνα μου, με την αγάπη μου για τη μουσική και έτσι θα συνεχίσω!».

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...