Ο Sebastien Loeb
πρόσθεσε στα πλούσια στατιστικά του, μια ακόμα νίκη, την 7η φετινή, 5η
συνεχόμενη και 9η συνολικά στο Ράλλυ Γερμανίας..
Ξεκίνησε τον αγώνα κερδίζοντας την πρώτη ειδική και παρέμεινε στην κορυφή μέχρι και το τέλος, κερδίζοντας και την power stage που του έδωσε 3 επιπλέον βαθμούς. Με τις καιρικές συνθήκες να είναι δύσκολες λόγω της βροχής και τις ειδικές διαδρομές να κρύβουν αρκετές παγίδες, ο Loeb έκανε τις κατάλληλες επιλογές ελαστικών και εκμεταλλεύτηκε απόλυτα το τέλειο, όπως το χαρακτήρισε αυτοκίνητο του. Δεν έκανε το παραμικρό λάθος, κέρδισε τις 9 από τις 15 ειδικές του αγώνα και πήρε τη νίκη με διαφορά 2 ολόκληρων λεπτών από τον 2ο. Στην 1η ειδική της τελευταίας μέρας η βροχή έκανε και πάλι την εμφάνιση της.
Όλα τα πληρώματα όμως είχαν επιλέξει τη μαλακή γόμα. Ο Loeb ήταν προσεκτικός αλλά και ταχύτερος όλων. Ο Latvala είχε πρόβλημα με το καπό του Fiesta που ήταν έτοιμο να ανοίξει αλλά κατάφερε να κάνει τον 2ο ταχύτερο χρόνο. Οι Solberg, Tanak, Sordo και Neuville που είχαν εξόδους το Σάββατο, συμμετείχαν την Κυριακή με το σύστημα Rally 2. Στην επανάληψη της ειδικής ο Loeb αντιμετώπισε πρόβλημα με το turbo και μείωσε ρυθμό. Ταχύτερος αυτή τη φορά ήταν ο Solberg κάνοντας «ζέσταμα» για την power stage που ακολουθούσε και την οποία είχε δηλώσει πως θα ήθελε να κερδίσει ώστε να πάρει κάποιους βαθμούς. Η 3η και τελευταία ειδική της Κυριακής ήταν η power stage που δίνει και επιπλέον βαθμούς στους 3 πρώτους. Ο Loeb επικράτησε και πάλι και πήρε και τους 3 επιπλέον βαθμούς της 1ης θέσης ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα τέλειο για τον ίδιο τριήμερο. Ο Mikko Hirvonen έκανε τον 2ο ταχύτερο χρόνο αλλά η έκπληξη ήρθε στην 3η θέση.
Ο Andreas Mikkelsen, με ένα Skoda της κατηγορίας S2000, ήταν ο 3ος ταχύτερος αφήνοντας πίσω του πολλά αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC. Έτσι, ο Loeb πήρε τη νίκη και οπ Latvala τερμάτισε 2ος στο καλύτερο αποτέλεσμα του σε ασφάλτινο αγώνα, έστω και 2 ολόκληρα λεπτά πίσω από τον νικητή. Ο Mikko Hirvonen δεν κατάφερε να βρει την εμπιστοσύνη που θα ήθελε στο αυτοκίνητο του αλλά κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα στην 3η θέση. Μαζί με της 2η θέση της power stage, η Citroen πήρε σχεδόν τους μέγιστους δυνατούς βαθμούς. Ο Mads Ostberg κινήθηκε γρήγορα αλλά και προσεκτικά, δεν παρασύρθηκε από το ρυθμό του Tanak το Σάββατο και κατάφερε να τερματίσει 4ος.
Έτσι, βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τον Petter Solberg στη βαθμολογία των οδηγών με διαφορά μόλις 2 βαθμούς. Ο Chris Atkinson στην 1η του εμφάνιση με το εργοστασιακό Mini, δεν είχε φοβερό ρυθμό αλλά κατάφερε με τη σωστή τακτική να πάρει την 5η θέση. Στην 6η και 7η θέση ακολούθησαν οι Ogier και Mikkelsen αντίστοιχα με Skoda της κατηγορίας S2000. Ο Nasser Al Attiyah μετά την επιτυχία του στους Ολυμπιακούς αγώνες κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στη σκοποβολή, τερμάτισε στην 8η θέση του Ράλλυ Γερμανίας. Ο Ott Tanaka που κέρδισε 2 ειδικές το Σάββατο και στη συνέχεια είχε έξοδο, επανήλθε την Κυριακή και τερμάτισε τον αγώνα στην 9η θέση. Όμως η ομάδα του αποφάσισε να τον αποσύρει ώστε να μπορέσει να αλλάξει κάποια μέρη του αυτοκινήτου για τον επόμενο ασφάλτινο αγώνα χωρίς να δεχθεί ποινή. Έτσι, στην 9η θέση ανέβηκε ο Dani Sordo και τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Arzeno, ένας ακόμα οδηγός της κατηγορίας S2000 με Peugeot. Επόμενος αγώνας, το χωμάτινο και συνήθως λασπωμένο, Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας από τις 13 έως τις 16 Σεπτεμβρίου. Δείτε πως διαμορφώθηκαν οι βαθμολογίες μετά το Ράλλυ Γερμανίας.
Τα αποτελέσματα του Ράλλυ Γερμανίας
1
|
Loeb |
Citroen |
3:41:52.0
|
2
|
Latvala |
Ford |
+2:00.0
|
3
|
Hirvonen |
Citroen |
+2:31.3
|
4
|
Ostberg |
Ford |
+3:24.3
|
5
|
Atkinson |
Mini |
+9:10.4
|
6
|
Ogier |
Skoda |
+9:50.5
|
7
|
Mikkelsen |
Skoda |
+12:22.5
|
8
|
Al-Attiyah |
Citroen |
+12:50.1
|
9
|
Sordo |
Mini |
+14:16.9
|
10
|
Arzeno |
Peugeot |
+15:20.1
|
Πρόσθετες Πληροφορίες
- Πηγή:
- Ρεπορτάζ:
- Επιμέλεια: Άγγελος Σταθακόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου