Με σάμπα πέφτει η αυλαία!

Το τελευταίο τους ταξίδι ετοιμάζονται να κάνουν οι πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, οι οποίοι φιλοξενούνται στην πίστα της Βραζιλίας για το γκραντ φινάλε της σεζόν (26-27/11)..

Ομάδες και πιλότοι αναμένεται να διασκεδάσουν στο Σάο Πάολο, αφού είναι απαλλαγμένοι από το άγχος, δεδομένου ότι η υπόθεση τίτλος έχει κριθεί εδώ και πολύ καιρό.
Στο Ιντερλάγκος η Pirelli θα προμηθεύσει τις ομάδες με μία καινούρια μαλακή γόμα, την οποία θέλει να τεστάρει για την επόμενη σεζόν. Επίσης, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως οι πιλότοι θα έχουν μόνο μία ζώνη ενεργοποίησης του συστήματος των κινούμενων αεροτομών, DRS, στην Βραζιλία.
Χαρακτηριστικά της πίστας:
Στο βραζιλιάνικο σιρκουί τα μονοθέσια κινούνται με φορά αντίθετη από αυτή των δεικτών του ρολογιού. Η πίστα έχει μήκος 4.309 χιλιόμετρα, ενώ ο νικητής θα δει την καρό σημαία ύστερα από την ολοκλήρωση 71 γύρων.
Η συγκεκριμένη πίστα, δυσκολεύει τη δουλειά των πιλότων, αλλά και των μηχανικών, καθώς βρίσκεται σε υψόμετρο 900 μέτρων. Η μειωμένη ποσότητα οξυγόνου στην ατμόσφαιρα, μειώνει την απόδοση των κινητήρων κατά 5% και αυτό απαιτεί ιδιαίτερη δουλειά από τους μηχανικούς, ώστε να στήσουν τα μονοθέσια με τον καταλληλότερο τρόπο.
Το Ιντερλάγκος αποτελείται από 15 στροφές, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αποκτούν τα μονοθέσια είναι τα 325 χ.τ.ω, μετά τη γραμμή εκκίνησης. Επίσης, το εν λόγω σιρκουί έχει αρκετά σημεία που ευνοούν τις προσπεράσεις. Μετά την ευθεία εκκίνησης, οι πιλότοι συναντούν το S, μια κλειστή αριστερή στροφή, το όνομα αυτής Σένα, όπου οι πιλότοι, από τα 320 χλμ, επιβραδύνουν στα 100 χλμ. την ώρα.
Το ίδιο συμβαίνει και στη στροφή 4, που από 7η στο κιβώτιο και τα 323 χ.τ.ω. οι πιλότοι πέφτουν στα 154 χλμ την ώρα, ενώ στο κιβώτιο έχουν 3η, στροφή που καταπονεί πολύ τους πιλότους, οι οποίοι δέχονται δύναμη 4,45 G.
Λίγα λόγια για την ιστορία...Πέρυσι στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια το 2004, όταν οδηγούσε το μονοθέσιο της Williams.

Σταυρούλα Σάββα

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...