Παρουσίαση: Lancia Ypsilon (2012) Vds.Pic.

Το 2011 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ήταν η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Lancia Ypsilon, ένα «μικρό ναυαρχίδα» που μέσα σε μόλις 3,84 μέτρα συσκευάζει τα καλύτερα του ιταλικού στυλ, την καινοτομία και την φιλικότητα προς το περιβάλλον. Για πρώτη φορά προτείνεται σε έκδοση 5-θυρο σχεδιαστεί για να προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και άνεση για τους λάτρεις της γοητείας Lancia, τεχνολογική αριστεία και μοναδικό στυλ.


Στο επίκεντρο του σχεδιασμού της Lancia Ypsilon είναι μια πρωτότυπη προσέγγιση για την "πριμοδότηση" έννοια αυτοκίνητο που επαναπροσδιορίζει την έννοια της λέξης "πολυτέλεια", συναρπαστικό όσους αναζητούν την πρωτοτυπία και χαρακτήρα, ποιότητα όσους αγαπούν την τεχνολογία και την κομψότητα, και εκείνους που θαυμάζουν και την καινοτομία. Με το Lancia Ypsilon, πολυτέλεια γίνεται κάτι το μοναδικό που προκαλεί ένα συναίσθημα, η χαρά του "κατοχή", αλλά χωρίς επιτηδευμένο οθόνη, η αναζήτηση για την μοναδικότητα σε οποιαδήποτε περιοχή, η δήλωση της πραγματικής προσωπικότητας του ατόμου χωρίς να επιτρέπει στον εαυτό του να παρασυρθεί από τις αποφάσεις των άλλων.

Η νέα Lancia Ypsilon, το οποίο θα είναι στην αγορά από τον Ιούνιο σε όλες τις σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές και από το Σεπτέμβριο στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, με το εμπορικό σήμα της Chrysler, είναι η τέταρτη σειρά του επιτυχημένου μοντέλου - πάνω από ενάμισι εκατομμύριο οχήματα στο δρόμο - γεννήθηκε το 1985, όταν έκανε το ντεμπούτο του το Y10 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Ήταν μια μινιατούρα ναυαρχίδα με το ύφος και το περιεχόμενο χαρακτηριστικά δεν είχε γνωρίσει ποτέ πριν σε ένα αυτοκίνητο οικονομία της ημέρας, σημειώνοντας ότι το πνεύμα που ήταν προπομπός για να συνοδεύσει το μοντέλο μέχρι σήμερα. Ήταν η σειρά του Lancia Υ το 1996: κομψό, ελίτ, με μια ισχυρή προσωπικότητα που ενίσχυσε την έννοια του «προσαρμοσμένες πολυτέλεια". Έτσι φτάσαμε στο 2003, όταν η τρίτη γενιά, το Lancia Ypsilon, έφερε στον κόσμο της πόλης-αυτοκινήτων με την τεχνολογία και την «τάξη» μέχρι τότε αποκλειστικά για τα μοντέλα στην τριτοβάθμια segments.Now η σκυτάλη έχει ληφθεί από το νέο Ypsilon, τα οποία επιβεβαιώνει ότι είναι το "Fashion City-Car" κατ 'εξοχήν που εξακολουθεί να μαγεύει με την προσωπικότητα του, εκλεπτυσμένο στιλ και αντισυμβατικό τάξη, αλλά έχει γίνει περισσότερο μεγαλώσει και ώριμη, με ευρύτερη απήχηση. Και κάτω από αυτό το γυαλισμένο εξωτερικό που φέρουν το διάσημο "Made in Italy" ετικέτα βρίσκεται όλη η ουσία του ένα αυτοκίνητο που διαθέτει τεχνολογία αιχμής, όπως επεσήμανε πρόσφατα από τα τέσσερα βραβεία που δόθηκαν με την ευκαιρία της "Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς" τον ανταγωνισμό.

Η πρωτοποριακή μηχανή διακρίθηκε πάνω από τους κινητήρες των ανταγωνιστών σε όλες τις κατηγορίες στις οποίες διαγωνίστηκαν και έχει διοριστεί ως η «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2011". Μαζί με τον Twin Air, η αριστεία αυτοκινήτου της νέας Lancia Ypsilon ακολουθεί με τα φιλικά προς το περιβάλλον συστήματα Multijet II e Start & Stop, καθώς και μοναδικά χαρακτηριστικά αυτής της κατηγορίας, όπως το ολοκαίνουργιο "Blue & Me-TomTom LIVE» και το «Smart καυσίμων" σύστημα », εκτός από την καινοτόμο δεύτερη γενιά στάθμευσης Magic, Bi-Xenon και LED φώτα.

Ένα εκλεπτυσμένο και καινοτόμο Ιταλικά "5-θυρο" με το βλέμμα του ένα τυπικό "3-πόρτα", το νέο Ypsilon είναι ένα πολύ συμπαγές αυτοκίνητο, τόσο πολύ έτσι ώστε να παραμένει στην κατηγορία "Β" αλλά με τα υψηλά πρότυπα της ευρυχωρίας και άνεσης : αν και μόλις 384 εκατοστά μακρύ, 167 εκ. πλάτος και 152 cm ύψος, με μεταξόνιο 239 εκατοστών, η νέα Lancia Ypsilon μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και πέντε άτομα σε σχέση με το μέγεθός της, διαθέτει ένα από τα πιο ευρύχωρα μπότες στην κατηγορία του και είναι ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία σε σχέση με το χώρο των επιβατών. Χωρίς την αύξηση του μεγέθους του πίσω χώρου επιβατών, άριστη προσβασιμότητα και η άνεση έχουν επιτευχθεί με τη χρήση του "slim θέσεις", μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται εδώ για πρώτη φορά από τον Όμιλο αυτοκινήτων Fiat.

Με τον τρόπο αυτό η νέα Ypsilon συνεχίζει την κυριαρχία της στο βασικό κατηγορία αυτοκινήτων πόλης για την αντιμετώπιση τόσο στις πρόσφατες τάσεις της αγοράς, όπου το "5-θυρο" αγορά αντιπροσωπεύει τα δύο τρίτα του τμήματος Β, και για τις ανάγκες ενός ευρύτερου στόχου που έφτασε από μέχρι τώρα, συμπεριλαμβανομένων των νέων ανδρών και νέων οικογενειών. Είναι ακριβώς όσον αφορά την ποιότητα, την άνεση και τη χρηστικότητα των εσωτερικών χώρων ότι το νέο αυτοκίνητο είναι αποφασισμένη να κάνει όλη τη διαφορά. Μέσα Hop και μπορείτε να ενημερωθούν για τις εκλεπτυσμένη υλικά και συνδυασμούς χρωμάτων, την προσοχή στη λεπτομέρεια και τις πολυάριθμες επιλογές για παραμετροποίηση.

Κατά τη στιγμή της εκτόξευσης, η περιοχή προσφέρει πάνω από 600 δυνατόν τις εξατομικεύσεις δημιουργήθηκε από διασταυρώσεις 3 εσωτερικές προδιαγραφές τελειώματα (Silver, Gold και Platinum), όλα σχεδιασμένα για να προσφέρουν στον πελάτη υψηλή αξία του προϊόντος, 16 Elegant επαύλεις των οποίων τα 4 είναι δύο- τόνος, 6 διαφορετικές ταπετσαρίες ταπετσαρία, 3 τύπους ζάντες αλουμινίου και 3 κινητήρες: (69 HP 1,2 Fire EVO II και 85 HP 0,9 TwinAir, ο τελευταίος επίσης με DFN ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων), ένας turbodiesel (95 HP 1.3 Multijet II), όλα εξοπλισμένα με Start & Stop τεχνολογία ως πρότυπο. Στη συνέχεια, επίσης, τα 1,2 Fire EVO II Bi-καυσίμου του κινητήρα (βενζίνης και υγραερίου) θα είναι διαθέσιμο. Σημειώστε ότι ένας πλούτος του εξοπλισμού στον τομέα της ασφάλειας είναι στάνταρ σε όλη τη γκάμα: ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας με ASR πλήρη και Hill Holder, ABS με EBD, 4 με 6 αερόσακους (εμπρός, παραθύρων, τσάντες και πλευρά), εκτός από την τα συνημμένα ISOFIX.

Ως εκ τούτου, το νέο αυτοκίνητο αποτελεί μια εξέλιξη του μοντέλου Ypsilon όσον αφορά την τεχνολογία, την ασφάλεια, την άνεση και τη χρηστικότητα, αλλά ακόμα κι έτσι διατηρεί την τοποθέτηση του "προσιτή πολυτέλεια" ως μια ελκυστική λίστα τιμών αποδεικνύει. Πιο αναλυτικά, η Silver επίπεδο εξοπλισμού παρέχει άνοιγμα πόρτας τηλεχειριστήριο, το ύψος και την απόσταση ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, 50/50 διαιρούμενο πίσω κάθισμα, ρυθμιζόμενο καθ 'ύψος κάθισμα οδηγού, ατσάλινες ζάντες 15 ", εσωτερικούς χώρους σε τεχνικό ύφασμα με εντοιχισμένες ηλεκτροσυγκολλημενα ραφές, ραδιόφωνο set-up και θερμαινόμενο πίσω παράθυρο. Όσον αφορά την ασφάλεια, ABS με EBD, ESP με ASR πλήρη και Hill Holder, εμπρός και πλευρικούς αερόσακους, καθώς επίσης και τα συνημμένα Isofix προσφέρονται στάνταρ. Εκτός από αυτή τη μεγάλη ποσότητα του εξοπλισμού, η έκδοση Gold προσθέτει:. χειροκίνητο έλεγχο του κλίματος, ραδιόφωνο με CD και MP3 player, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, τιμόνι και δερμάτινο ταχυτήτων Φούσκα, ταπετσαρία Castiglio και Comfort Pack Τέλος, το επίπεδο εξοπλισμού Platinum προσφέρει η προστιθέμενη πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, φώτα ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 15 ", πίσω προσκέφαλα των καθισμάτων και δερμάτινη ταπετσαρία.

Επιπλέον, για όσους θέλουν να προσαρμόσετε το νέο Ypsilon Lancia και τους καθιστούν πραγματικά ξεχωριστό, ένα ευρύ φάσμα του προστίμου, κορυφαία ποιότητα αξεσουάρ είναι διαθέσιμα. Όχι μόνο δεν τα αξεσουάρ προσφέρει μεγάλη στυλ και σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια, αλλά επίσης να πάτε όμορφα με το αυτοκίνητο, σύμφωνα με το αλάνθαστο στυλ της Lancia και σε πλήρη συμμόρφωση με τις τεχνικές, υφολογική και μηχανικά χαρακτηριστικά του νέου αυτοκινήτου. Από αποκλειστική ζάντες αλουμινίου 16 ", πλαϊνές ποδιές και φιμέ προβολείς σε μια μαύρη πλάκα λάκτισμα με φωτιζόμενο λογότυπο, ένα" Blue & Me-TomTom LIVE »και τα πακέτα αξεσουάρ.

Η νέα Lancia Ypsilon έχει το βλέμμα της που για να γίνει η εναλλακτική λύση "premium" αυτοκίνητο πόλης στην Ευρώπη, με σκοπό, όπως είναι για ένα απαιτητικό πελάτη που θέλει να ξεχωρίσει από το πλήθος, αλλά ο οποίος επίσης, την ίδια στιγμή, θέλει ένα αυτοκίνητο που είναι ευχάριστο και άνετο για καθημερινή χρήση. Χωρίς να ξεχνάμε ότι στις μέρες μας το ίδιο το προϊόν δεν είναι το μόνο "premium" στοιχείο για προσελκύοντας ένα δυνητικό πελάτη. Για το λόγο αυτό, η μάρκα έχει καταλήξει σε σημαντικές νέες πωλήσεις και μετά την πώληση προτάσεις για να ανταποκριθεί στις επιθυμίες, τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες των πολλών διαφορετικών πελατών. Ένα παράδειγμα; Η επέκταση εγγύησης που επινοήθηκε από FGA Capital, μια εταιρεία που ειδικεύεται χρηματοδότησης στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτό που είναι συναρπαστικό για τη λύση αυτή είναι η παρατεταμένη διάρκεια έως 96 μήνες, η απεριόριστα χιλιόμετρα και το περιεχόμενο: μια ολοκληρωμένη κάλυψη για τα εξαρτήματα του οχήματος. Και ένα χαρακτηριστικό ακόμα πιο καινοτόμο στην αγορά είναι το ίδιο επίπεδο κάλυψης για όλη τη διάρκεια που επιλέγεται για το δάνειο.

Στυλ: παράδοση συναντά το μέλλον

Τα στοιχεία που θυμίζουν το παρελθόν αριστοτεχνικά αναδιατύπωση σε ένα σύγχρονο φλέβα. Αυτό είναι το πρωτότυπο ύφος του νέου Lancia Ypsilon που για άλλη μια φορά αποκαλύπτει νευρικός, αντισυμβατικό χαρακτήρα του, στην οποία η κομψότητα και φινέτσα που κληρονόμησε από τους προγόνους του μακρινό έχουν αναδιατυπωθεί, αγκαλιάζοντας νέα διασταύρωση ή την παγίωση λύσεις οι οποίες δεν είναι καθόλου προφανής.

Ενώ το εξωτερικό του οχήματος αποπνέει μια ενδιαφέρουσα στυλ, το εσωτερικό προσφέρει το ιδανικό μέρος για την κομψότητα και την καινοτομία για να ενώσουν τις δυνάμεις τους: από τη μία πλευρά υπάρχει σχολαστική προσοχή στη δεξιοτεχνία στην ταπετσαρία, η οποία έχει θέσει πάντα Lancia αυτοκίνητα εκτός από τον ανταγωνισμό, τότε υπάρχει η χρήση των εξαιρετικά προηγμένων λύσεων σχεδιασμού. Αυτή η ένωση μεταξύ της κομψότητας και της καινοτομίας παράγει το αλάνθαστο κατηγορία Lancia η οποία, όπως και τα καλύτερα ιταλικά προϊόντα πολυτελείας, συνδυάζει την απαράμιλλη στυλ με τεχνολογία αιχμής. Και είναι ακριβώς οι ιταλικές τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά που μετατρέπουν ένα προϊόν "made in Italy" σε κάτι μοναδικό. Αυτό ισχύει τόσο για τη μόδα και αξεσουάρ μόδας, όπως είναι για ένα επιτυχημένο αυτοκίνητο. Πράγματι, η επιτυχία ενός αυτοκινήτου είναι το αποτέλεσμα μιας στοίχημα, από μια λάμψη του ύφους διαίσθηση διαμεσολαβείται από την έρευνα σχετικά με τις νέες τάσεις στις προτιμήσεις, στις αναδυόμενες ανάγκες των πελατών και τις προβλέψεις σχετικά με τις τάσεις της αγοράς και των ανταγωνιστικών μοντέλων. Ως εκ τούτου, προέρχεται από μια σκληρή συνταγή που έχει δοκιμαστεί από την πιο σοβαρή δικαστής: η ώρα.

Εξωτερικά: προσωπικότητα και την καινοτομία

Αν και είναι συμπαγής, η νέα Lancia Ypsilon αμάξωμα του οχήματος διαθέτει ένα βελτιωμένο βλέμμα: αυτή τη φορά οι αναλογίες βάρους και γραφικών "παίζουν" με διαφορετικό τρόπο τους όγκους, τη διανομή τους, ωστόσο, πολύ πάνω από παρόμοιες διαστάσεις με την προηγούμενη Ypsilon. Πράγματι, σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ το μεταξόνιο είναι σχεδόν πανομοιότυπα, υπάρχουν διαφορές σχεδιασμού: το παρμπρίζ είναι πιο μπροστά, ενώ το μπροστινό προβολή έχει μειωθεί, ώστε να αυξηθεί η πίσω ένα, παρέχοντας ένα πιο ευρύχωρο εκκίνησης. Τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, η σημαντική απόφαση λήφθηκε να έχει πέντε πόρτες. Στο τέλος, αυτό προσθέτει σχεδόν τρία εκατοστά μέχρι το συνολικό μήκος και διακοσμητικά δύο εκατοστά από το ύψος, την επίτευξη μια ματιά ευφραδής.

Ο όγκος του μετώπου, όμορφα και συνδέεται επισήμανε, αναδεικνύει μια νέα μάσκα: όπως σε μια μεταμόρφωση, το στέλεχος του γυαλιού μετακινείται προς τα πάνω, αγκαλιάζει το λογότυπο, και αφήνει περιθώρια για τα οριζόντια στοιχεία, με "δόρυ" σχήμα συμβουλές. Από τη μία πλευρά το πνεύμα και οι μη συμβατικές γονίδια του Lancia Ypsilon, από την άλλη, μια αναγνώριση του παρελθόντος με τη δεκαετία του εξήντα / εβδομήντα μάσκα στυλ.

Με μοναδικό σχεδιασμό που είναι ανεξάρτητο από τα άλλα στοιχεία, οι προβολείς γίνονται από την Magneti Marelli Automotive Lighting οριζόντια ανάπτυξη, τονίζοντας το πλάτος του εμπρός άκρο. Οι προβολείς Bi-Xenon έχουν στρογγυλεμένες ελλειπτική ενότητες που χαρίζουν στο αυτοκίνητο μία ακόμη πιο επιθετική και αποφασιστική "ματιά". Επιπλέον, τα άκρα των προβολέων καθορίζουν το μέγεθος των πτερυγίων στο πλάι. Πάνω απ 'αυτά και η μάσκα φέρει το καπό, όπως και ένα καπάκι, οριοθετούν μια σαφή οριζόντια διαίρεση: το σχέδιο είναι διακριτικά θυμίζει τις γραμμές της Lancia Ardea.

Τα σπορ πλευρά στοιχεία που υπαινίσσονται την προσωπικότητα και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, και θα αντισταθμιστούν από άλλες, πιο διακριτικές γραμμές: η λαβή της πίσω πόρτας δεν είναι ορατή, ενσωματώνεται στη δομή, υπογραμμίζοντας έτσι την μπροστινή χειρολαβή της πόρτας. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ότι από ένα συμπαγές αυτοκίνητο πόλης 3-θυρο με όλες τις ανέσεις ενός μοντέλου 5-θυρο. Το κυρτό τμήμα των θυρών είναι γλυπτό από ένα λεπτό κοίλο τμήμα που εξασθενίζει από την πλευρά της, δυναμικά περικλείει το σήμα που παράγεται.

Είδαν από την πλευρά του, τέλος, θα παρατηρήσουμε δύο δυναμικά καμπύλες: η πρώτη γραμμή αναχωρεί από το καπό του, συμπαρασύρει τη μεσαία γραμμή και μέχρι το πίσω άξονα. Η δεύτερη, ανεβαίνοντας από το κάτω μέρος του μπροστινού πυλώνα, ανιχνεύει την άνω τόξο της υάλου, που τέμνει την πρώτη καμπύλη, περνώντας από τον πυλώνα κατωτέρω, και κατεβαίνει για να οριοθετηθούν το εξωτερικό άκρο του οπίσθιου παραθύρου. Το αποτέλεσμα του σαφούς διαχωρισμού μεταξύ της οροφής και του πίσω άξονα είναι μια γνωστή αναφορά για την Lancia Delta.

Ο γενικός όγκος του πίσω είναι κωνικό για βελτιωμένη αεροδυναμική, το οποίο διαθέτει μια έντονη πίσω πόρτα, κούφια στη μέση: το παραγόμενο χώρος φιλοξενεί την πινακίδα στο κάτω μέρος? Πάνω από αυτό, που σαν ένα κόσμημα, είναι το πίσω παράθυρο που οριοθετείται από πλευρικά οι γραμμές που κατεβαίνουν από την αψίδα πυλώνα και από την αεροτομή πάνω.

Οι ώμοι προκύπτουν από τα πλαϊνά πάνελ και να δημιουργήσουν όγκους που τρέχει κάτω από τις πλευρές του χώρου αποσκευών, συνδεθεί με και να αγκαλιάσει τα πίσω φώτα. Εξωτερική τοποθέτηση τους και την κάθετη ανάπτυξη, χαρακτηριστικό των πρόσφατων Λάντσιας, τονίζεται από την διάταξη των λειτουργιών: Μακρυά LED φως μπαρ-οδηγός για τα πλαϊνά φώτα και, στη συνέχεια, φώτα φρένων? Πλάγια στο κάτω μέρος, ένα τριγωνικό χώρο σπίτια τους δείκτες.

Το κάτω μέρος του προφυλακτήρα έχει μια μαύρη λωρίδα στο κέντρο που φιλοξενεί και προστατεύει το αντίστροφο φως και το πίσω φως ομίχλης, ελάφρυνση του συνολικού όγκου.

Ο συνολικός σχεδιασμός της νέας Lancia Ypsilon σχεδιάστηκε από την αρχή για να διαχωριστούν τα διάφορα μέρη του αυτοκινήτου, προκειμένου να ευνοηθεί η δίχρωμη έκδοση του πιο τολμηρές, sleekest και πιο ελκυστικό τρόπο. Μετά από όλα, το χρώμα δεν ήταν ποτέ απλά ένα θέμα αισθητικής για το Lancia Ypsilon. Αντίθετα, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας του προϊόντος με βάση την κομψότητα, γοητεία, την προσωπικότητα, το παιχνίδι, τη δημιουργικότητα, το στυλ και την ευρύτερη γκάμα επιλογών εξατομίκευσης. Και το νέο Ypsilon σε καμία εξαίρεση, όπως το φάσμα των εξωτερικών αποχρώσεων στέκεται να δείξει, το μεγαλύτερο της κατηγορίας: 2 παστέλ, 2 τρία χρώματα παλτό, 4 μεταλλικά, 4 μεταλλικές αποχρώσεις-νιφάδα με ένα ιριδίζον αποτέλεσμα και 4 δίχρωμα χρώματα .

Εσωτερικά: γοητεία στολισμένο με πρακτικότητα

Η νέα Lancia Ypsilon επιβεβαιώνει και διευρύνει την κληρονομιά των προκατόχων του, προσθέτοντας ακόμη περισσότερη κομψότητα και καινοτομία. Τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν πάντα μικρή πόλη-αυτοκίνητα της Lancia, όπως εξαίσια, μοναδική ταπετσαρία για εσωτερικούς χώρους, αναδιατύπωση, συνδυάζοντας την τάξη και hi-tech περιεχόμενο. Οι έννοιες που καθοδήγησαν τον σχεδιασμό του χώρου ριζωμένη στο ένδοξο παρελθόν της μάρκας, αλλά με την προσθήκη μιας ισχυρής τεχνολογικής έμφαση.

Δεξιά από το στάδιο της σχεδίασης του σκάφους, η έμπνευση για το εσωτερικό ήταν μια αγκαλιά. Ο πίνακας οργάνων έχει αγκαλιαστεί από τα πάνελ των θυρών που, στο πίσω μέρος, γύρω από τα καθίσματα τέλεια.

Ο σχεδιασμός του ταμπλό έχει ως στόχο να τονίσει την αντίθεση ανάμεσα στο ένθετο ύφασμα που εκτείνεται προς τους επιβάτες, με το πάνω μέρος το οποίο ανιχνεύει τη γραμμή του παρμπρίζ, περιγράφοντας το σαν ένα αμφιθέατρο. Οι κατασκευασμένες καμπύλες δημιουργούν ένα αποτέλεσμα της προοπτικής, με τα σημεία φυγής τοποθετημένη στο άκρο του ταμπλό, προκειμένου να τονίσουν το πλάτος του.

Ο χώρος των επιβατών είναι ως εκ τούτου δημιουργείται μέσα από την αφαίρεση του όγκου και εκπροσωπείται από κοίλες επιφάνειες, οι οποίες συνδυάζουν ένα διαφορετικό λειτουργικό οξυδερκής και χρηστικότητα με την αισθητική αποπλάνηση.

Αναλύοντας τα σχήματα, η κατασκευή είναι ορατή στις επικαλυπτόμενες στιβάδες. Το πρώτο είναι ταπετσαρία, καλύπτεται με μαλακά υλικά για να ενισχύσει την εντύπωση της άνεσης και απτική εμπειρία, υπενθυμίζοντάς τους επιβάτες της εγχώριας σκηνικό, σαν να ήταν καθισμένοι άνετα στον καναπέ δική τους.

Ελικοειδής γραμμές αποδίδουν σε χώρους με περισσότερες τεχνικές εκείνες που χαρακτηρίζουν τους αεραγωγούς και την κεντρική κονσόλα. Η αντίθεση μεταξύ των στοιχείων χαρακτηρίζεται από μια λεπτή μαύρη κορδέλα που κόβει κάθετα σε όλη την ταμπλό και συνδέει την κεντρική όργανα στο κιβώτιο ταχυτήτων, δίνοντας την εντύπωση της ελαφρότητας τόνισε στα άκρα με λευκό LED. Το περίβλημα της κονσόλας το ραδιόφωνο και το σύστημα ελέγχου του κλίματος είναι ένα πλωτό στοιχείο στηρίζεται πάνω στο κεντρικό διαχύτη, ενώ τα μεταλλικά αεραγωγούς προκύπτουν από "δάκρυα" στο ύφασμα. Τέλος, η σχεδίαση των πάνελ των θυρών είναι απλή και περιβάλλει, ενώ τα άνετα, υψηλή συγκράτηση καθίσματα προσδίδουν ένα σπορ άκρη.

Ουσία: σύνθεση της αριστείας

Το Lancia Ypsilon οικογένεια ήταν πάντα συνώνυμο με το στυλ και την οδηγική απόλαυση. Τώρα, η νέα Ypsilon έχει "μεγαλώσει", ενισχύοντας προσφορά της με την προσθήκη ενός αριθμού σημαντικά νέα χαρακτηριστικά. Η πιο προφανής είναι οι πίσω πόρτες επιβατών, εκτός από μια σειρά φιλικών προς το περιβάλλον κινητήρες και μια σειρά από χαρακτηριστικά - βασικό και προαιρετικό - έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν την άνεση του σκάφους.

Ευελιξία: 5 πόρτες, αλλά με ένα 3-θυρο ματιά

Η νέα Lancia Ypsilon είναι ένα κομψό ιταλικό "5-θυρο" με την χαρακτηριστική εμφάνιση του "3-πόρτα". Πρόκειται για ένα πολύ συμπαγές αυτοκίνητο, τόσο πολύ έτσι ώστε να παραμένει στην κατηγορία "Β" αλλά με τα υψηλά πρότυπα της ευρυχωρίας και άνεσης: αν και μόλις 384 εκατοστά μακρύ, 167 εκ. πλάτος και 151 cm ύψος, με μεταξόνιο 239 εκατοστών, ο νέος Ypsilon μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και πέντε άτομα σε σχέση με το μέγεθός της, διαθέτει ένα από τα πιο ευρύχωρα μπότες στην κατηγορία του και είναι ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία σε σχέση με το χώρο των επιβατών. Χωρίς την αύξηση του μεγέθους του πίσω χώρου επιβατών, άριστη προσβασιμότητα και η άνεση έχουν επιτευχθεί με τη χρήση του "slim θέσεις", μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται εδώ για πρώτη φορά από τον Όμιλο αυτοκινήτων Fiat.

Κινητήρες: ισχύς και φιλικότητα προς το περιβάλλον

Η νέα Lancia Ypsilon γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει το βενζινοκίνητο 69 ίπποι 1,2 Fire EVO II και 85 HP 0,9 TwinAir, το τελευταίο επίσης με DFN ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων? Το 95 HP 1.3 Multijet II turbo diesel? Και μετά τα 1,2 Fire EVO II Bi-καυσίμου του κινητήρα (βενζίνης και υγραερίου).

69 ίπποι 1,2 Fire EVO II (Euro 5)

Η τελευταία εξέλιξη στην οικογένεια Fire, το 69 HP 1.2 8V είναι εξοπλισμένα στάνταρ με το σύστημα Start & Stop, που εξασφαλίζει το 5% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 (115 g / km είναι η εγγεγραμμένη αξία) σε σχέση με τη σημερινή του κινητήρα, στα ύψη με το κορυφή της κατηγορίας του. Χάρη στις συνεχείς ενημερώσεις και ευέλικτη αρχιτεκτονική της, αυτή η οικογένεια κινητήρων παραμένει ένα σημείο αναφοράς στην κατηγορία, όπως η χρήση των συνεχώς μεταβαλλόμενη δείχνει μονάδα χρονισμού βαλβίδων, είναι σε θέση, όπως είναι η βελτιστοποίηση χρονισμού βαλβίδων (άνοιγμα και κλείσιμο) σε όλες τις κινητήρα ταχύτητες. Σε αυτό τον τρόπο την κατανάλωση καυσίμου είναι αφ 'ενός μειώνεται δεδομένου ότι τα καυσαέρια επανακυκλοφορεί σε χαμηλά φορτία με χαμηλότερες απώλειες άντλησης, καθώς και για τις άλλες αυξήσεις απόδοσης για να εξασφαλιστεί η διαθεσιμότητα ροπής σε χαμηλές στροφές (102 Nm στις 3000 σ.α.λ.) και της ισχύος στις υψηλές στροφές ( 69 ίπποι στις 5500 σ.α.λ.). Τι αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας που προσφέρει την καλύτερη ευελιξία στα καύσιμα μερίδα της κατανάλωσης στην κατηγορία.

85 HP 0,9 TwinAir (Euro 5): "Κινητήρας της Χρονιάς 2011"

Ο δεύτερος κινητήρας είναι η ιδανική λύση για χρήση στην πόλη, αλλά, σε σύγκριση με το προαναφερθέν 69 ίπποι 1,2 Fire EVO II, έχει περισσότερη δύναμη (85 ίπποι) και ροπή (145 Nm στις 1900 σ.α.λ.). Το πρώτο μιας νέας οικογένειας των δύο τετρακύλινδρων κινητήρων από την Fiat Powertrain, την παράδοση 65 έως 105 HP, αυτό το 85 HP Turbo προσφέρει μια σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων (έως και 30% λιγότερο από ό, τι μια μηχανή της ίσης απόδοσης).

Επιπλέον, για πιο "φιλικό προς το περιβάλλον" οδήγηση και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, μπορείτε απλά να πατήσετε το κουμπί ECO στο ταμπλό, η οποία περιορίζει την ροπή στα 100 Nm στις 2000 rpm. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να φτάσετε τα επίπεδα του CO2 στην κορυφή του τμήματος: 97 g / km με το DFN ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και 99 g / km με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων του. Μεταξύ άλλων, η DFN ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία αρχικά ξεκίνησε στο πίσω Ypsilon, το 2003, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Magneti Marelli, έχει ενημερωθεί για να προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση και ταυτόχρονα μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Ένα πραγματικό στολίδι του σχεδιασμού του κινητήρα, το δικύλινδρο χρησιμοποιεί την επαναστατική τεχνολογία MultiAir αναπτύχθηκε και κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από την Fiat Powertrain το οποίο εισήχθη το 2009. Η καρδιά του MultiAir είναι ένα νέο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διαχείρισης βαλβίδων που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου από τον έλεγχο της εναέριας άμεσα μέσω των βαλβίδων εισαγωγής (χωρίς τη χρήση του γκαζιού). MultiAir μειώνει τις εκπομπές ρύπων (χάρη στην καύση ελέγχου) και, επίσης, βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις με την ενίσχυση της οδικής συμπεριφοράς. Πράγματι, σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό κινητήρα βενζίνης ίσης μετατόπισης, MultiAir κινητήρες εγγυώνται μια αύξηση στην ισχύ (μέχρι 10%) και ροπή (έως 15%), εκτός από μια σημαντική μείωση στις εκπομπές CO2 (έως 10%).

Χάρη σε αυτά τα χαρακτηριστικά, το Twin Air κινητήρας έχει βραβευτεί με τέσσερα ευχαριστίες στο "Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2011" τον ανταγωνισμό, διακρίνονται πάνω από τις μηχανές των ανταγωνιστών σε όλες τις κατηγορίες στις οποίες αγωνίστηκε. Η κριτική επιτροπή, που αποτελείται από 76 δημοσιογράφους και εμπειρογνώμονες του κλάδου, από 36 διαφορετικές χώρες, αποφασίστηκε η επιτυχία του κινητήρα TwinAir σε αυτή την κατηγορία κυβισμού του (λιγότερο από 1.000 cm3), και εξέλεξε το "Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2011", αναθέτοντας αυτό το κορυφαίο βραβείο στο διαγωνισμό. Ο κινητήρας TwinAir της Fiat Powertrain κέρδισε επίσης το "Best New Engine 2011" και "Best Πράσινος Κινητήρας 2011" βραβεία.























πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...