Υπάρχουν πολλά υβρίδια στην αγορά, αλλά κανένα από αυτά δεν μπορεί να ταιριάξει με το Volvo V60 Plug-in Hybrid. Πρώτο πετρελαιοκίνητο στον κόσμο plug-in υβριδικό είναι το πιο τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο της Volvo Car Corporation, πάντα - ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, υβριδικό αυτοκίνητο και μυϊκή αυτοκίνητο όλα έλασης σε μία. Στο απλό πάτημα ενός κουμπιού,
μπορείτε να επιλέξετε ποιο από τα τρία αυτοκίνητα που σας θέλετε να οδηγήσετε σε κάθε δεδομένη χρονική στιγμή.
Η έκδοση παραγωγής του Volvo V60 Plug-in Hybrid θα ξεκινήσει σε ένα μόνο χρώμα - Electric Silver. Πωλήσεις ξεκινήσουν στις αρχές του 2012, και τα πρώτα αυτοκίνητα θα κατασκευαστεί το φθινόπωρο του ίδιου έτους.
"Η δική μας plug-in υβριδικό έχει λάβει σημαντική προσοχή από τότε που παρουσιάστηκε το 2011 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Τώρα είμαστε κάνει το επόμενο βήμα με την παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής, το οποίο κοσμείται με ένα διακριτικό προφίλ που χαρακτηρίζει μια εντυπωσιακή ασημί χρώμα, ένα αποκλειστικό εσωτερικό και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, "λέει ο Stefan Jacoby, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Corporation.
Τα πρώτα 1.000 μονάδες του Volvo V60 Plug-in Hybrid είναι διαθέσιμα μόνο σε Electric Silver στολή. Το αυτοκίνητο έχει επίσης διακριθεί με aero-σχεδιασμένο ζάντες 17-ιντσών, ενσωματωμένο απολήξεις της εξάτμισης και μια σειρά από χαρακτηριστικά του αμαξώματος σε γυαλιστερό μαύρο, όπως η μάσκα και το αεροδυναμικό σπόιλερ εμπρός.
Το χρώμιο "Plug-in Hybrid" έμβλημα βρίσκεται τόσο στο κάτω μέρος της πίσω πόρτας και σε μια μικρότερη έκδοση στα εμπρός φτερά.
Αποκλειστική εσωτερικό
Το εσωτερικό του Volvo V60 Plug-in Hybrid έχει μαύρη δερμάτινη ταπετσαρία με εμφανείς ραφές και ένθετα μπλε-γκρι ξύλο. Άλλες λεπτομέρειες διακριτικό εσωτερικό περιλαμβάνει δερμάτινο τιμόνι, ειδικά πατάκια και μια λαβή μοχλού ταχυτήτων με ενσωματωμένο δείκτης.Η λίστα στάνταρ εξοπλισμού περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως η ταχύτητα εξαρτάται από υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, Bluetooth σύνδεση τηλεφώνου και Volvo On Call.
Στάνταρ είναι επίσης η υψηλής απόδοσης DVD Multimedia ηχοσύστημα με ενισχυτή 4x40 W της, οκτώ ηχεία και οθόνη επτά ιντσών.
Smartphone app
Το V60 Plug-in Hybrid είναι το πρώτο Volvo που θα ξεκινήσει με μια εξ ολοκλήρου ψηφιακή οθόνη πληροφόρησης οδηγού (DIM). Τα συμβατικά αναλογικά μετρητές έχουν αντικατασταθεί από ένα κομμάτι LED οθόνη προσφέρει μια μεγάλη σειρά από επιλογές εμφάνισης. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποιες από τις πληροφορίες για να δείξει μέσω του μενού setup του αυτοκινήτου.
Είναι επίσης δυνατό να επικοινωνούν με το αυτοκίνητο μέσω ενός κινητού app. Αυτό δίνει την πρόσβαση ιδιοκτήτη σε μια σειρά από έξυπνες λειτουργίες, όπως κλιματισμό, προ-ψύξης και μετά την ψύξη, καθώς και μια υπενθύμιση για να συνδέσετε το καλώδιο φόρτισης, εάν αυτό δεν έχει γίνει από ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα.
Το πρώτο Volvo με το σήμα D6
Την πόρτα του αυτοκινήτου υπάρχει ένα σήμα D6. Ο λόγος είναι ότι η συνδυασμένη απόδοση του πέντε κυλίνδρων turbodiesel και ηλεκτρικό κινητήρα βάζει το αυτοκίνητο σταθερά μέσα στην ίδια περιοχή όπως το ιπποδύναμης βενζινοκίνητων Τ6.
Οι εμπρός τροχούς του Volvo V60 Plug-in Hybrid που τροφοδοτείται από πέντε-κύλινδρος 2.4-λίτρων turbodiesel παράγει 215 hp και μέγιστη ροπή είναι 440 Nm. Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Ο πίσω άξονας τροφοδοτείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 70 ίππους. Ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται με ρεύμα από 11,2 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου εγκατασταθεί κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών.
Το κομψό και εξαιρετικά συμπαγή μπαταρία αποτελείται από 10 ενότητες κάθε μία περιέχει 20 κύτταρα. Μια ολοκληρωμένη υπολογιστής παρακολουθεί το σύστημα και συγκρίνει τη θερμοκρασία και το επίπεδο φόρτισης σε καθεμία από τις 200 κύτταρα. Η μπαταρία έχει επίσης μια ολοκληρωμένη νερό-σύστημα ψύξης οδηγείται από μονάδα κλίμα του αυτοκινήτου.
Τρεις τρόπους οδήγησης - τρία αυτοκίνητα σε ένα
Ο οδηγός επιλέγει το απαιτούμενο πρόγραμμα οδήγησης μέσω τριών κουμπιών που χαρίζουν στο αυτοκίνητο τρία εντελώς διαφορετικές ιδιοσυγκρασίες: Pure, Hybrid και Power.
Στο Pure λειτουργία το αυτοκίνητο κινείται μόνο με ηλεκτρικό κινητήρα της, όσο το δυνατόν περισσότερο. Αν η μπαταρία έχει φορτιστεί με ηλεκτρισμό από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, το εύρος της είναι μέχρι 50 χιλιόμετρα και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι μηδέν. Η ηλεκτρική σειρά ποικίλλει ανάλογα με το έδαφος, το κλίμα και το στυλ οδήγησης.
Hybrid είναι η τυπική ρύθμιση κάθε φορά που το αυτοκίνητο έχει ξεκινήσει. Ο κινητήρας diesel και ηλεκτροκινητήρα συνεργαστούν για να εξασφαλιστεί η βέλτιστη ισορροπία μεταξύ οδηγικής απόλαυσης και περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Εκπομπών CO2 (NEDC, μικτός κύκλος οδήγησης για την πιστοποίηση) είναι 49g/km, που αντιστοιχεί σε κατανάλωση diesel της 1.9l/100km. Το αυτοκίνητο έχει συνολική αυτονομία μέχρι 1.000 χιλιομέτρων.
Σε λειτουργία ρεύματος η τεχνολογία έχει βελτιστοποιηθεί για να δώσει στο αυτοκίνητο την μέγιστη δυνατή ισχύ. Ο κινητήρας diesel και ηλεκτροκινητήρα έχουν συνολική ισχύ 215 ίππους και 70 μέγιστη ροπή των 440 Nm 200. -Αστραπή γρήγορη παράδοση του ηλεκτροκινητήρα ροπή συμβάλλει στην επιτάχυνση του αυτοκινήτου από 0 στα 100km / h σε 6,2 δευτερόλεπτα.
Εξοικονόμηση ενέργειας μπαταρίας για αργότερα
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να εξοικονομήσετε ενέργεια της μπαταρίας, ώστε να οδηγούν σε καθαρή ηλεκτρική ενέργεια για αργότερα, για παράδειγμα σε αστική ζώνη πρασίνου ή στην καρδιά της πόλης.
Όταν Αποθήκευση ενεργοποιείται, το ενσωματωμένο σύστημα εξασφαλίζει ότι υπάρχει πάντα επαρκής χρέωση για την οδήγηση αργότερα σε καθαρή κατάσταση. Εάν είναι απαραίτητο, η υψηλής τάσης της γεννήτριας θα χρεώσει την μπαταρία ώστε να υπάρχει επαρκής ικανότητα για οδήγηση σε καθαρή κατάσταση.
Ο στόχος είναι ότι η λειτουργία εξοικονόμησης θα πρέπει να εξασφαλίζουν ότι υπάρχει επαρκής ισχύς της μπαταρίας για περίπου 20 χιλιομέτρων από την οδήγηση μόνο με ηλεκτρισμό.
Χρέωση στο σπίτι - ψύξη ή θέρμανση εκ των προτέρων
Το Volvo V60 Plug-in Hybrid μπορεί να επαναφορτιστεί από μια κανονική πρίζα (230V/6A, 10Α ή 16Α) στο σπίτι ή σε ένα πάρκινγκ. Χρόνος επαναφόρτισης διαφέρει ανάλογα με την ένταση του ρεύματος. Μια πλήρης φόρτιση με 10A διαρκεί 4,5 ώρες. Αυτό κόβεται σε 3,5 ώρες με 16Α, ενώ ένα 6Α φορτίου λαμβάνει 7,5 ώρες.
Είναι επίσης δυνατή η επαναφόρτιση, ενώ το αυτοκίνητο για τη θέρμανση ή την ψύξη του θαλάμου επιβατών για να παρέχουν μια πιο άνετη έναρξη του ταξιδιού σας. Αυτό σημαίνει, επίσης, ότι η ενέργεια της μπαταρίας περισσότερο χρησιμοποιείται για πραγματικά προωθεί το αυτοκίνητο.
Η προ-condition λειτουργία μπορεί να δροσίσει επίσης τις μπαταρίες. Η ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας για την μπαταρία είναι 20-30 ° C. Αυτό σημαίνει ότι η ψύξη πριν από την οδήγηση είναι πολύ σημαντική προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η φόρτιση της μπαταρίας και έτσι επίσης φάσμα.
Το Volvo V60 Plug-in Hybrid διαθέτει δύο συστήματα θέρμανσης. Σε λειτουργία το ηλεκτρικό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα PTC (θετικός συντελεστής θερμοκρασίας) αερόθερμο. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα κινητήρα ντίζελ θέρμανσης.
Καλύτερη ελκτική ισχύ με κίνηση στους τέσσερις τροχούς (AWD)
Πατώντας το πλήκτρο AWD ενεργοποιεί την ηλεκτρική τετρακίνηση. Αντί της μηχανικής μεταφοράς ενέργειας από συμβατικά τετρακίνησης, η κεντρική μονάδα ελέγχου κατανέμει την ισχύ μεταξύ των πετρελαιοκίνητων εμπρός τροχούς και το ηλεκτροκίνητο πίσω άξονα. Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης με το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί για να παρέχει καλύτερη πρόσφυση κατά την εκκίνηση και κατά την οδήγηση σε ολισθηρούς δρόμους, για παράδειγμα στο χιόνι ή λάσπη.
Ωστόσο, λόγω της δύναμης κάτω του ηλεκτρικού κινητήρα, ροπής στους πίσω τροχούς είναι περιορισμένη και τετρακίνηση είναι ενεργή μέχρι και 120 km / h.
Όταν τετρακίνηση ενεργοποιείται, ο πετρελαιοκινητήρας λειτουργεί συνεχώς και η γεννήτρια εξασφαλίζει ότι το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας είναι επαρκής για να παρέχει τον πίσω άξονα με την απαραίτητη ισχύ.
Δεδομένου ότι η ηλεκτρική τετρακίνηση ενεργοποιείται μόνο από τον οδηγό όταν χρειάζεται, είναι πιο οικονομικά από τα συμβατικά μόνιμη τετρακίνηση.
Δύο σταδίων σύστημα πέδησης
Σε δύο στάδια σύστημα πέδησης είναι ένα ακόμα έξυπνο χαρακτηριστικό του Plug-in Hybrid Volvo. Όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του φρένου, το σύστημα πέδησης ξεκινά ηλεκτρικό μοτέρ του πίσω άξονα του. Αυτή η ενέργεια πέδησης χρησιμοποιείται στη συνέχεια για να επαναφορτίσετε το πακέτο μπαταρίας του αυτοκινήτου.
Τα μηχανικά φρένα ενεργοποιούνται μόνο όταν η κατάσταση απαιτεί περισσότερη δύναμη πέδησης από ό, τι ο πίσω άξονας μπορεί να προσφέρει.
Τεράστια ενδιαφέρον δείχνει ότι η πρώτη σειρά της Volvo V60 Plug-in Hybrid θα πωλούν έξω γρήγορα
Η Volvo Car Corporation είναι στο κατώφλι της εισαγωγής του Volvo V60 Plug-in Hybrid - μια επαναφορτιζόμενη ντίζελ υβριδικό αυτοκίνητο που είναι πιο τεχνολογικά προηγμένο μοντέλο της εταιρείας ποτέ.
Η παραγωγή γίνεται σε εξέλιξη, το Νοέμβριο του 2012 και ο όγκος του πρώτου έτους μοντέλου περιορίζεται στα 1.000 αυτοκίνητα. Θα προσφέρεται με καθαρό Περιορισμένη προδιαγραφών, με το υψηλότερο επίπεδο τελειώματα Summum.
Η ενδεικτική τιμή της πρώτης στον κόσμο plug-in υβριδικό με κινητήρα ντίζελ ξεκινούν από 57.000 ευρώ ανάλογα με την αγορά.
«Υπάρχει τεράστιο ενδιαφέρον από τις αγορές. Είμαστε πεπεισμένοι ότι οι πρώτες χιλιάδες αυτοκίνητα θα πωλούνται ακόμη και πριν από την παραγωγή παίρνει σε εξέλιξη το επόμενο φθινόπωρο," λέει ο Stefan Jacoby, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Corporation. Και προσθέτει:
"Με το V60 Plug-in Hybrid να ενισχύσουμε την ηγετική μας θέση στην ηλεκτροδότηση. Κανένας από τους ανταγωνιστές μας να προσφέρουμε στους πελάτες μια εξίσου έξυπνο αυτοκίνητο. Είναι ανυψώνει την υβριδική τεχνολογία σε ένα εντελώς νέο επίπεδο."
Το Volvo V60 Plug-in Hybrid είναι η σύνθεση της στενής συνεργασίας μεταξύ της Volvo Car Corporation και η σουηδική Vattenfall προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας. Το έργο της ανάπτυξης χρηματοδοτήθηκε από κοινού από τις δύο εταιρείες.
«Είμαστε περήφανοι για την έναρξη αυτού του μοναδικού αυτοκινήτου μαζί με τη Volvo. Το Plug-in Hybrid επιβεβαιώνει ότι η ηλεκτρική ενέργεια είναι το καύσιμο για το μέλλον των μεταφορών», λέει ο Øystein Löseth, Διευθύνων Σύμβουλος της Vattenfall.
Σκανδιναβικές χώρες η μεγαλύτερη αγορά
Μετά την αρχική παρτίδα των 1.000 αυτοκίνητα για το model year 2013, η παραγωγή του Volvo V60 Plug-in Hybrid θα αυξηθεί σε 4000-6000 αυτοκίνητα από το model year 2014.
Περίπου το 30 τοις εκατό του συνολικού όγκου θα πάει στη Σουηδία και τις υπόλοιπες σκανδιναβικές χώρες. Γερμανία, η Ελβετία, το Βέλγιο, η Γαλλία, η Ολλανδία και η Βρετανία θα έχει ένα μερίδιο μεταξύ 5 και 15 τοις εκατό η κάθε μία.
"Αναμένουμε ότι τα βιβλία για να γεμίσει πολύ γρήγορα. Οι πιο απαιτητικοί πελάτες έχουν πολλά αποκλειστικά αυτοκίνητα για να επιλέξουν μεταξύ. Ωστόσο, για όποιον θέλει πραγματικά να είναι σε ένα πρωτάθλημα από τη δική τους πίσω από το τιμόνι του πιο έξυπνο αυτοκίνητο στον κόσμο, δεν υπάρχει μόνο V60 μας Plug-in Hybrid », καταλήγει ο Stefan Jacoby.
Ηλεκτρισμένοι προσωρινή παρουσία
Εκτός από άλλους χώρους, το Volvo V60 Plug-in Hybrid θα ξεκινήσει με "ηλεκτρισμένη" προσωρινή παρουσία σε χώρους υψηλού προφίλ. Θα εμφανιστεί σε μέρη όπως η Στοκχόλμη, το Βερολίνο και το Λονδίνο. Η ιδέα είναι ότι οι πελάτες θα πρέπει να πληρούν το αυτοκίνητο όπου αισθάνονται περισσότερο στο σπίτι.
Έρευνες αποκαλύπτουν ότι η κύρια ομάδα-στόχος για το Volvo V60 Plug-in Hybrid περιλαμβάνει τους πελάτες που είναι πρόθυμοι να υιοθετήσουν τη νέα τεχνολογία μοναδική. Το αυτοκίνητο είναι ιδανικό για τους πελάτες που θέλουν καλύτερη περιβαλλοντική επίδοση, χωρίς να θέτει σε κίνδυνο κάποια από τις καθιερωμένες ποιότητες σε ένα σύγχρονο πολυτελές αυτοκίνητο.
Η Volvo Car Corporation αναμένει ότι το 80 τοις εκατό των συνολικών πωλήσεων θα είναι με τη μορφή των αυτοκινήτων της εταιρείας.
Starter pack από Vattenfall περιλαμβάνονται
Vattenfall προσφέρει τους ιδιοκτήτες αυτού του νέου αυτοκινήτου ένα starter pack συμπεριλαμβανομένων 100 τοις εκατό ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από τις δικές του εγκαταστάσεις παραγωγής της Vattenfall και ένα τοίχο σταθμό φόρτισης. Το starter pack θα πρέπει να παρέχονται στον πυρήνα αγορές της Vattenfall στη Σουηδία, τη Γερμανία και την Ολλανδία.
"Ούτε ο επιχειρηματικός κόσμος ούτε κοινωνία μπορεί να αντιμετωπίσει τις κλιματικές αλλαγές μόνη της. Είναι αποστολή της Volvo Car Corporation για την ανάπτυξη αυτοκινήτων με ελάχιστες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αλλά είναι στο χέρι της κοινωνίας στο σύνολό της για τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος. Αυτό το έργο δείχνει πώς συνεργασία μεταξύ των εμπειρογνωμόνων σε διάφορους τομείς μας φέρνει πιο κοντά σε μια μετάβαση από μεμονωμένα προϊόντα το διοξείδιο του άνθρακα-άπαχο σε ένα οικολογικό τρόπο ζωής, "λέει ο Stefan Jacoby.
Ανώτερη τεχνολογία
Από περιβαλλοντική άποψη το plug-in υβριδικό είναι εντελώς ανώτερη από την πρώτη γενιά των υβριδικών αυτοκινήτων, η οποία κατ 'αρχήν τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά περίπου 15 τοις εκατό σε σύγκριση με το ίδιο μοντέλο χωρίς υβριδική δύναμη.
Στην υβριδική λειτουργία, η μεγάλη επαναφορτιζόμενη μπαταρία στο Volvo V60 Plug-in Hybrid δίνει το 65 τοις εκατό λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από ό, τι ένα συμβατικό V60 με τον ίδιο κινητήρα ντίζελ: 49 g / km. Αυτό αντιστοιχεί σε κατανάλωση των μόλις 1,9 λίτρα/100 km.
Επιπλέον, με το πάτημα ενός κουμπιού ο οδηγός μπορεί να επιλέξει για να καλύψει έως και 50 χιλιόμετρα για καθαρή ηλεκτρική ενέργεια - ή να χρησιμοποιήσει τη χωρητικότητα του κινητήρα diesel και ηλεκτροκινητήρα για να δημιουργήσετε μια πραγματική μηχανή οδήγησης που προσφέρει 215 ίππους και 70 440 200 Nm ροπής.
"Είναι η on-demand δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις διαφορετικές ιδιοσυγκρασίες του αυτοκινήτου που κάνει το V60 Plug-in Hybrid ανώτερη από όλες τις άλλες υβρίδια στην αγορά. Χάρη στο Pure, Hybrid και Power κουμπιά, αυτό το αυτοκίνητο είναι η τέλεια επιλογή για η ασυμβίβαστη πελάτη που θέλει ελάχιστο τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε συνδυασμό με τη μέγιστη οδηγική απόλαυση, "λέει ο Stefan Jacoby.
Μια μελέτη της καθημερινής οδήγησης δείχνει ότι οι περισσότερες ευρωπαϊκές οδηγοί καλύπτει λιγότερο από 50 χιλιόμετρα την ημέρα, για παράδειγμα, προς και από την εργασία. Σε μεγαλύτερες διαδρομές, ο κινητήρας ντίζελ δίνει στο αυτοκίνητο την ίδια περιοχή σαν ένα συμβατικό υβριδικό - αλλά με πολύ χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
PHGH
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου