Volkswagen Golf Mk VII (2013) Vds-Pic

Στις 4 Σεπτεμβρίου 2012, 38 χρόνια μετά το αρχικό μοντέλο επαναπροσδιόρισε το μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο, το νέο Volkswagen Golf Mk VII παρουσιάστηκε στο Βερολίνο, μπροστά από το δημόσιο ντεμπούτο του το 2012 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού αργότερα τον ίδιο μήνα. Λίγα αυτοκίνητα έχουν μια ιστορία όπως αυτή του Volkswagen.
Golf, αλλά με παγκόσμιες πωλήσεις επικάλυψη τώρα 29 εκατ. ευρώ, καθώς και στην έβδομη γενιά του, η τελευταία Golf συνεχίζει να προσφέρουν στους αγοραστές ένα αυτοκίνητο το οποίο καθορίζει σημεία αναφοράς στην άνεση, την πρακτικότητα, την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα.

Παρά προσφέροντας περισσότερο χώρο για τους επιβάτες και τα πιο προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά από τις προηγούμενες εκδόσεις, νέες τεχνικές παραγωγής συμβάλλουν στην Volkswagen Golf Mk VII είναι μέχρι και 100 κιλά ελαφρύτερο από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά, βοηθώντας να το κάνει μέχρι και 23 τοις εκατό πιο αποτελεσματική από ό, τι πριν από . Στην κορυφή αυτής, το νέο Golf είναι ασφαλέστερη από ποτέ, χάρη όχι μόνο για μια ισχυρότερη δομή του σώματος (η οποία είναι επίσης 23 κιλά ελαφρύτερο), αλλά και σε μια σειρά από βασικές και προαιρετικές συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας.

Το νέο Golf είναι κτισμένο στη λεγόμενη MQB (Modularer Querbaukasten) ή Modular πλατφόρμα Εγκάρσια Matrix. Αυτό τυποποιεί πολλές παραμέτρους κατασκευαστικά στοιχεία του οχήματος σε όλες τις μάρκες και κατηγορίες οχημάτων, και επιτρέπει την πρόσβαση σε νέους κινητήρες και τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των καινοτομιών στους τομείς της ασφάλειας και της ψυχαγωγίας, που μέχρι τώρα προορίζονταν αποκλειστικά για τα οχήματα στην τριτοβάθμια segments.At 4.255 χιλιοστά, το νέο Golf είναι 56 χιλιοστά μακρύτερο από τον προκάτοχό του, με 59 χιλιοστά μακρύτερο μεταξόνιο των 2.637 χιλιοστών. Οι μπροστινοί τροχοί είναι 43 χιλιοστά πιο μπροστά, βοηθώντας τους να παράγουν περισσότερο εσωτερικό χώρο, ενώ το γκολφ είναι επίσης 13 mm φαρδύτερο, σε 1.799 χιλιοστά, και 28 mm χαμηλότερο, σε 1.452 χιλιοστά. Αυτό βοηθά να δημιουργήσετε ένα 10 τοις εκατό βελτίωση της οπισθέλκουσας, που είναι τώρα 0,29 Cd (Cd 0,27 και για την επικείμενη μοντέλο BlueMotion).

Αν και οι διαστάσεις του νέου αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερα, του συνολικού σχεδιασμού του είναι αναμφίβολα εκείνη του γκολφ, χάρη σε ένα σχεδιαστικό DNA που έχει εξελιχθεί μέσα από τις δεκαετίες. Walter de Silva, Διευθυντής Σχεδίασης της Volkswagen AG, δήλωσε: «Ένα από τα κλειδιά για την επιτυχία του γκολφ βρίσκεται στη συνέχεια του. Υπάρχει μια χούφτα των αυτοκινήτων με ένα σχέδιο που, όπως και το γκολφ του, έχει τελειοποιηθεί, tweaked και να ενισχυθεί τις δεκαετίες και ως εκ τούτου να γίνει διαχρονικό.

Μέσα από το Golf της VW είναι επίσης περισσότερο χώρο από ό, τι ποτέ. Πίσω χώρος για τα πόδια είναι βελτιωμένη κατά 15 mm, και τα εμπρός καθίσματα έχουν μεταφερθεί 20 χιλιοστά πιο πίσω, επωφελούνται ψηλότερα οδηγούς. Εμπρός χώρος για τους ώμους έχει βελτιωθεί από 31 χιλιοστά σε 1.420 χιλιοστά (στο πίσω μέρος είναι 30 mm φαρδύτερο) και αίθουσα αγκώνα από 22 mm έως 1.469 χιλιοστά (20 mm φαρδύτερο πίσω). Υπάρχει περισσότερος χώρος για τις αποσκευές, πάρα πολύ: ο χώρος αποσκευών είναι 30 λίτρα μεγαλύτερος, στα 380 λίτρα, με χαμηλό κατώφλι 665 mm για να κάνουν εύκολη τη φόρτωση.

Η κεντρική κονσόλα είναι τώρα περισσότερο γωνία προς τον οδηγό, δίνοντάς του ή ευκολότερη, πιο εργονομικό και άμεση πρόσβαση σε βοηθητικές της ελέγχους, συμπεριλαμβανομένης και της νέας γενιάς της οθόνης αφής infotainment συστήματα που είναι διαθέσιμα για το γκολφ. Όλα τα μοντέλα Golf έχουν τώρα τα συστήματα αφής ως πρότυπο, αρχής γενομένης από το Ηνωμένο Βασίλειο με 5,8-ιντσών έγχρωμη οθόνη του συστήματος, και η αύξηση στο εύρος-topping δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, με οκτώ-ιντσών έγχρωμη οθόνη. Λειτουργεί με το δάχτυλο χειρονομίες που θα είναι εξοικειωμένοι με τους χρήστες smartphone. Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα περιλαμβάνουν το ψηφιακό ραδιόφωνο DAB, βοηθητικές είσοδοι (συμπεριλαμβανομένων των USB), Bluetooth προετοιμασία τηλέφωνο και πρόσβαση σε πληροφορίες για το όχημα ταξίδι. Μεταξύ των εμπρός καθισμάτων, ο χώρος αυξάνεται λόγω του νέου ηλεκτρονικού χειρόφρενο με χαρακτηριστικό αναμονή αυτοκινήτων. Τα τρία επίπεδα προδιαγραφών που προσφέρονται από την έναρξη - S, SE και GT. BlueMotion μοντέλα GTI και θα ακολουθήσει αργότερα, το 2013, μαζί με ένα ντίζελ GTD υψηλές επιδόσεις και ένα νέο Golf Estate.

Το νέο Golf διαθέτει μια σειρά από καινοτόμα πρότυπα συστήματα ασφαλείας, ενώ προαιρετικά συστήματα περιλαμβάνουν πολλές προηγουμένως διαθέσιμη μόνο σε οχήματα σε μια κατηγορία παραπάνω. Στάνταρ σε όλα τα νέα μοντέλα Golf, εκτός από ABS, ESP και επτά αερόσακους, είναι XDS (ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό για βελτιωμένη πρόσφυση και το χειρισμό), καθώς και μια αυτόματη Post-Σύγκρουση σύστημα πέδησης.

Πρότυπο (από SE τελειώματα προς τα πάνω) είναι η PreCrash σύστημα που έκανε το ντεμπούτο του στο Touareg, Automatic Distance Control, Front Assist, Πόλη συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης και ένα Σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού, ενώ προαιρετικά ηλεκτρονικά βοηθήματα περιλαμβάνουν μια φωτογραφική μηχανή που λειτουργεί Lane Assist και σύστημα High Beam Assist. Ορίστε η τελευταία γενιά Πάρκο Assist, καθώς και το νέο Golf θα παρκάρετε το ίδιο, ακόμη και σε ένα χώρο που δεν υπερβαίνει τα 80 εκατοστά μακρύτερο από το όχημα, καθώς και σε χώρους κάθετα.

Για πρώτη φορά, το Golf έρχεται επίσης (πάνω από SE) με επιλογή προφίλ του οδηγού, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει από τέσσερις τρόπους - Eco, Sport, Normal και μεμονωμένες. Με Adaptive Chassis Ελέγχου άλλο τρόπο - Άνεση - είναι επίσης προσφέρεται. Κάθε ένας από αυτούς τους τρόπους μεταβάλλει τη χαρτογράφηση του γκαζιού και διαχείρισης του κινητήρα (μεταξύ άλλων παραμέτρων) στο επιλεγμένο στυλ, τόσο στην οικολογική λειτουργία, για παράδειγμα, το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα, κλιματισμό και βοηθητικά συστήματα ελέγχονται για να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου.

Ενεργοποίηση του γκολφ είναι μια νέα σειρά κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, τα οποία ενσωματώνουν Stop / Start και συστημάτων μπαταριών αναγέννηση. Κατά την έναρξη, οι βενζινοκινητήρες είναι ένα 1,2-λίτρων TSI 85 PS μονάδα επιστρέφει 57,6 mpg σε συνδυασμό και 113 g / km CO2, 1,2-λίτρων TSI με 105 PS (57,6 mpg / 114 g / km), ένα 1,4-λίτρων TSI με 122 PS (54,3 mpg / 120 g / km) και ένα 1,4-λίτρων TSI 140 PS μονάδα με το Active Cylinder Τεχνολογίας, το οποίο μπορεί να απενεργοποιήσει δύο από τους κυλίνδρους υπό ορισμένες φορτία, και επιτυγχάνει 60,1 mpg και 109 g / km. Οι κινητήρες ντίζελ έναρξη είναι μια μονάδα 1.6-λίτρων με 105 PS (ο οποίος επιστρέφει 74,3 mpg σε συνδυασμό και 99 g / km), συν ένα 2,0-λίτρων 150 PS μονάδα η οποία επιστρέφει 68,9 mpg και 106 g / km.

Οι τιμές για το νέο αυτοκίνητο ανακοινώθηκαν στις 3 Οκτωβρίου, και ξεκινούν από £ 16.285 (RRP OTR) για 1.2-λίτρων του entry-level S 85 PS (χαμηλότερη από εκείνη του απερχόμενου μοντέλου, παρά το επιπλέον χώρο, την τεχνολογία και τον εξοπλισμό). Θα αυξηθεί σε £ 24.880 για την τρέχουσα σειρά-άριστο: το GT 2,0-λίτρων TDI 150 PS με κιβώτιο ταχυτήτων DSG έξι ταχυτήτων και πέντε πόρτες. Οι έμποροι λιανικής πώλησης του Ηνωμένου Βασιλείου άρχισαν να λαμβάνουν παραγγελίες για το νέο Golf στις 18 του Οκτωβρίου 2012? Οι πρώτες παραδόσεις των πελατών πραγματοποιήθηκε από την επίσημη του αυτοκινήτου για την πώληση ημερομηνία της 7ης Ιανουαρίου 2013.

Εξωτερικός

Κατά την ανάπτυξη του γκολφ, οι ομάδες υπό την ηγεσία του επικεφαλής σχεδιαστές Walter de Silva (Volkswagen Group) και Klaus Bischoff (Volkswagen Brand), με βάση το έργο τους σε μια μεγάλη δημιουργική ελευθερία που επιτρέπει πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις για ένα νέο σχέδιο, ενώ, επίσης, με επίκεντρο την αρχές του αυτό που είναι τώρα συνήθως ονομάζεται «DNA σχεδιασμό» της Volkswagen.

Τα τελευταία χρόνια, η Volkswagen σχεδιαστές έχουν κρυσταλλική μια επιλογή από τα βασικά στοιχεία από την ιστορία της μάρκας, την οποία ονομάζω ιστορικό DNA »του. Όλα τα τρέχοντα σχέδια της Volkswagen αντιστοιχούν σε αυτό το DNA, με τα αυτοκίνητα μεταφοράς μια σύγχρονη, προοδευτική εντύπωση, η οποία, ωστόσο, αισθάνεται οικεία. Αυτό το DNA περιλαμβάνει στοιχεία όπως η μειωμένη μορφή της μάσκας εγκάρσια μπάρα, η εμφάνιση των πλευρικών παραθύρων, καθώς και γραμμή οροφής του πρώτου Golf και τυπικά C-πυλώνες του Mk4 γκολφ και θόλους των τροχών.

Αυτό το DNA δημιουργεί ένα μοναδικό, αλάνθαστο γλώσσα των χαρακτηριστικών του προϊόντος και του σχεδιασμού. Η γλώσσα των χαρακτηριστικών του προϊόντος αφήνει μια γνώριμη αίσθηση, ακόμη και αυτό δημιουργεί μια νέα αίσθηση στα μάτια του παρατηρητή. Τα χαρακτηριστικά είναι οπτικά χαρακτηριστικά, όπως η λειτουργικότητα, την αντοχή, την ειλικρίνεια και την αξιοπιστία. Αυτά τα χαρακτηριστικά που παράγεται από ένα «γλώσσα του μορφή» τελειοποιείται επί πολλά χρόνια.

«Η γλώσσα του μορφή», εξηγεί ο Bischoff, «είναι λογικό, στερεά, προϊόν εστιασμένη, καθαρή και ακριβής, και αντανακλά DNA της μάρκας σχεδιασμού ως ένα τέλειο μοντέλο της δημιουργικότητας. Αυτό καθιστά την αρχιτεκτονική βάση του νέου Golf της Volkswagen αλάνθαστο. Έρχεται σε τόσο απλό, ισχυρό, κατανοητή, αξιόπιστη και ασφαλής. Όταν κάποιος ξεκινάει με το καθαρό στοιχείο αυτής της αρχιτεκτονικής σαφή βάση, στοιχεία όπως η οικονομική χρήση και την τοποθέτηση των γλυπτών γραμμές μοιάζουν περισσότερο με λεπτές αποχρώσεις. Ένα άλλο πολύ σημαντικό σημείο είναι ότι οι αναλογίες του γκολφ έχουν αλλάξει με την έβδομη γενιά, κάνοντας το αυτοκίνητο να φαίνονται πιο σίγουροι από ποτέ. "

Marc Lichte, επικεφαλής σχεδιαστής εξωτερικό, εξηγεί: «Οι αναλογίες έχουν αλλάξει, όπως έχουμε πάρει πλεονέκτημα της Modular Εγκάρσια Matrix (MQB) εδώ. Οι εμπρός τροχούς, για παράδειγμα, έχουν μετακινηθεί 43 χιλιοστά πιο μπροστά. Η μπροστινή προεξοχή είναι μικρότερη ως εκ τούτου, ενώ το καπό μοιάζει περισσότερο ». Klaus Bischoff το επιβεβαιώνει: «Οπτικά, το διαμέρισμα των επιβατών έχει μετατοπιστεί προς τα πίσω, δημιουργώντας αυτό που ονομάζεται« εντύπωση προς τα πίσω καμπίνα ». Αυτό είναι αυτό που λέμε οι αναλογίες της κατηγορίας premium οχημάτων, όπου το καπό είναι μακρύς και το διαμέρισμα επιβατών πολύ προς τα πίσω. Στο νέο Golf, έτσι έχουμε αναλογίες που σε άλλη περίπτωση να έρθουν σε υψηλότερη τάξη τμήματα της αγοράς. "

Στην καθαρή άποψη διαστάσεων το Volkswagen Golf Mk VII είναι πλέον, ευρύτερο και χαμηλότερο από τον προκάτοχό του, δίνοντας του μια πιο δυναμική στάση. Χάρη σε έναν μακρύτερο μεταξόνιο, ωστόσο, έχει περισσότερο εσωτερικό χώρο και ένα μεγαλύτερο εκκίνησης.

Προφίλ Πλευρά

Marc Lichte: «Επιδιώξαμε να τονίσει αυτές τις τροποποιημένες αναλογίες με σχεδιαστικά στοιχεία. Κάτω από τις λαβές θυρών, έχουμε ενσωματώσει το πλέον ορατά και πολύ έντονη χαρακτηριστική γραμμή. Αν και αυτή η γραμμή διακόπτεται από τις θόλους των τροχών, είναι αλλιώς συνεχής και στυλιστικά αντανακλάται στα μπαρ χρωμίου της μάσκας και προβολείς και πίσω στα λευκά πλευρικές μπάρες των πίσω φωτιστικά σώματα. Ορισμός βαθιά κάτω σε όλη τη διαδρομή γύρω, η γραμμή αυτή μειώνει το οπτικό κέντρο βάρους και δίνει στο αυτοκίνητο μια πιο σταθερή στάση στο δρόμο. Ένα άλλο εντυπωσιακό στοιχείο είναι η νέα γραμμή κατά μήκος του ώμου πλευρά ακριβώς κάτω από τα παράθυρα. Η γραμμή ξεκινά από το μπροστινό μέρος του προβολέα, και στη συνέχεια, γλιστράει κάτω από την πτέρυγα καθρέφτη, το οποίο είναι τοποθετημένο ακριβώς πάνω στην γραμμή, σε όλη τη διαδρομή μέχρι το πίσω πλαϊνό παράθυρο, υπογραμμίζοντας τις αναλογίες πριμοδότηση του νέου Golf. Οι θόλοι των τροχών είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς, και μαζί με το φαρδύτερο μετατρόχιο, μακρύτερο μεταξόνιο και οι διαστάσεις των ελαστικών έως 18 ίντσες, κάνουν το Golf εμφανίζεται πιο ισχυρή.

«Δύο άλλα χαρακτηριστικά», εξηγεί ο Bischoff, «είναι χαρακτηριστικό του νέου Golf σιλουέτα: η κολόνα C και η γραμμή οροφής. Την προηγούμενη γκολφ, η χαρακτηριστική γραμμή εξακολουθεί να τέμνεται το C-πυλώνα. Αυτό δεν είναι πλέον η περίπτωση για το νέο Golf. Το C-πυλώνας διατρέχει μία ομογενή επιφάνεια από την έναρξη της οροφής σε όλη τη διαδρομή προς τα πίσω θόλου τροχού. Πάνω από το wheelarch, ωστόσο, παίρνει περισσότερο έντονα μέχρι ολόκληρο το πλάτος του αυτοκινήτου - και ως εκ τούτου, όταν το βλέπουμε από πίσω ή διαγώνια από το οπίσθιο, το νέο Golf φαίνεται πιο ισχυρό. Είδαν από την πλευρά της, η ακρίβεια του σχεδιασμού του C-πυλώνα πιάνει το μάτι? Μοιάζει η σειρά που του ένα τόξο, δίνοντας στο γκολφ μια ματιά της επιτάχυνσης ακόμα και όταν είναι ακίνητο. Την ίδια στιγμή, αποτίει φόρο τιμής στο Golf Mk II και Mk IV -. Δύο εικονίδια σχεδιασμού »

Στη δεξιά πλευρά του οχήματος, ακόμη και το σχήμα του πώματος καυσίμου είναι ενσωματωμένο σε αυτό το στοιχείο βέλος. Επικεφαλής Σχεδιαστής Klaus Bischoff συνεχίζει: «Το περίγραμμα της οροφής έχει επίσης επανασχεδιαστεί. Εδώ - πάνω από τα πλευρικά παράθυρα - το Golf δείχνει τώρα μια άλλη γραμμή, η οποία αρχίζει να τρέχει από την αεροτομή οροφής-άκρη δεξιά μέχρι τις κολόνες. Είναι ένα από εκείνα τα χαρακτηριστικά που δίνουν στο γκολφ μια ιδιαίτερα εκλεπτυσμένη εμφάνιση από την πλευρά της, καθώς και - μια γραμμή που με την πρώτη ματιά μπορεί να περάσουν απαρατήρητα, αλλά είναι μια περαιτέρω λεπτομέρειες καθ 'οδόν προς οπτική ακρίβεια ».

Εμπρός τμήμα

Το σχεδιαστικό DNA της Volkswagen εκδηλώνεται σε ένα «πρόσωπο» που έχει ελκυστικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον, κατά τον ίδιο τρόπο όπως και στο πρώτο Golf, καθορίζει οριζοντίως ισορροπημένο στοιχεία τα οποία δημιουργούν ένα ορισμένο πλάτος. Μαζί παράγουν ένα μπροστινό τμήμα που είναι αναγνωρίσιμο σε κάθε παράθυρο πίσω όψη όπως αυτή της Volkswagen. Κάθε τάξη έχει τη δική της Volkswagen ιδιότητες του χαρακτήρα της στον τομέα αυτό. Στην κατηγορία Golf αυτές περιλαμβάνονται, για παράδειγμα, τα ελαφρά ανοδική σαρωτικές προβολείς και ένα καθορισμένο μέγιστο ύψος για την μάσκα.

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο Golf εμφανίζει πλήρη αναδιάρθρωση διαμόρφωση των επιφανειών του. Ενώ για το Golf VI Mk τα φτερά ήταν υψηλότερες από ό, τι το καπό - αποτελεσματικά τη διαμόρφωση - αυτό είναι τώρα το αντίθετο. Στις πλευρές, οι γραμμές σχηματίζουν πτυχή χαμηλότερα σημεία των φτερών », πριν από την τελευταία μετάβαση κάθετα στους θόλους των τροχών. Η κορυφή στα σύνορα των φτερών σχηματίζεται από μια γραμμή, σαν κόψιμο από μαχαίρι, το οποίο ξεκινά από τις κολόνες. Όλες οι γραμμές που μαζί σχηματίζουν ένα σχήματος-V καπό.

Κάτω από το καπό έρχονται οι προβολείς επανασχεδιαστεί και η συγκριτικά στενή λωρίδα της μάσκας. Στο κάτω μέρος, η μάσκα ψυγείου συνορεύει - προς τα αριστερά και δεξιά του διακριτικού χρωμίου VW - από μία ράβδο χρώμιο, η οποία στην περίπτωση του εξαρτήματος με το (προαιρετικό) προβολείς xenon συνεχίζεται στο περίβλημα του προβολέα. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα φώτα ημέρας LED από τους προβολείς xenon. Εν τω μεταξύ, η είσοδος αέρα κάτω, σε συνδυασμό με το σώμα-χρωματισμένη περιοχή κάτωθεν των προβολέων, υποστηρίζει την ισχυρή οριζόντια διάταξη του εμπρόσθιου τμήματος του σχεδιασμού. Η είσοδος του αέρα είναι τώρα πλαισιώνεται από ένα χρώμα του αμαξώματος περιοχή που ακόμη και με πολύ αυτοπεποίθηση στην εμφάνιση του αυτοκινήτου δίνει το τυπικό χαμόγελο Volkswagen.

Πίσω τμήμα

Τυπικά στοιχεία γκολφ στο πίσω μέρος περιλαμβάνει τη σαφή γεωμετρία των πίσω φώτων, το πίσω παρμπρίζ που εκτείνεται σε όλη τη διαδρομή προς τις κολόνες C και την μεγάλη επιφάνεια ομοιόμορφη γύρω από το σήμα της Volkswagen. Στην πραγματικότητα, ακόμη και χωρίς την επωνυμία ή σήμα μοντέλο η έβδομη γενιά του best-seller είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως ένα Golf. Και όμως, κάθε γραμμή είναι νέα. Αυτό ισχύει τόσο για τα πίσω φωτιστικά σώματα που τερματίζουν στενότερο στο εσωτερικό και παράλληλα να λύσει το C-πυλώνα στο εξωτερικό (με εντυπωσιακό σχήμα L περιγράμματα φως) και στην πόρτα του χώρου αποσκευών, που φτάνει πολύ πιο χαμηλά και προσφέρει ένα από τα χαμηλότερα εκκίνηση ύψη περβάζι στην κατηγορία του (665 mm).

Μια οριζόντια φωτός διαθλώνται άκρη κοντά στο κάτω μέρος της πίσω πόρτας, η οποία συνεχίζεται για τον προφυλακτήρα, και το περβάζι τρέχει παράλληλα εκκίνησης κάτω από αυτό τονίζουν την σπορ διάθεση όλο το πλάτος του νέου Golf. Τα στοιχεία αυτά αντιστοιχούν στις γραμμές του τώρα πολύ πιο έντονη προφυλακτήρα που είναι οπτικά «έβγαλε» προς τα πίσω. Το ίδιο προφυλακτήρα είναι πλήρως βαμμένο δεξιά στο κάτω μέρος, με μόνο το κεντρικό ενσωματωμένο διαχύτη, η οποία περιλαμβάνει επίσης το σωλήνα της εξάτμισης, διατηρείται μαύρο.

Κάτω από την επιφάνεια: η μείωση του βάρους

Ήταν μια διακηρυγμένη πρόθεση στο σχεδιασμό του νέου Golf να τερματιστεί η ανοδική πορεία του βάρους, ενώ η αύξηση του αριθμού των χαρακτηριστικών, την ενίσχυση της ασφάλειας και την αύξηση του μεγέθους. Εξοικονόμηση έως και 100 κιλά σε βάρος - το οποίο επιτεύχθηκε - είναι ένα πολύπλοκο έργο, ειδικά στη μικρομεσαία κατηγορία, η εντατική έρευνα και ανάπτυξη εργασιών κοστίζει χρήματα, και αυτό ήταν επίσης μια προϋπόθεση ότι η Mk VII θα πρέπει να κοστίζει λιγότερο από ό, τι το Mk VI.

Εξοικονόμηση βάρους επιτεύχθηκε χάρη στην ανάπτυξη στους ακόλουθους τομείς:

    Δομή σώματος: έως 37,0 kg
    Ηλεκτρικός: μέχρι 6,0 kg
    Κινητήρες: έως 40,0 kg
    Κύλισης: έως 26,0 kg

Σε μαθηματικούς όρους το συνολικό δυναμικό εξοικονόμησης είναι όσο 109 χιλιόγραμμα αν και η μέγιστη που μπορεί να επιτευχθεί σε οποιοδήποτε όχημα ένα είναι 100 κιλά. Η μεγαλύτερη μείωση του βάρους επιτυγχάνεται από τις μηχανές και τη δομή του σώματος.

Εποικοδόμημα

Μέσα στη δομή του αμαξώματος, την εξοικονόμηση κατά 37 kg είναι δυνατή μέσω:

    Ταμπλό: -0,4 kg
    Ενότητα τραβέρσα (κάτω ταμπλό): -1,4 kg
    Κλιματισμός: -2,7 kg
    Εμπρός και πίσω καθίσματα (ανάλογα με την έκδοση): -7,0 kg
    Σώμα: -23,0 kg
    Διάφορα: -2,5 kg

Ταμπλό

Παρά το γεγονός ότι 0,4 kg δεν ακούγεται πολύ, αυτό είναι όπου οι σχεδιαστές επιμένουν ότι η τελειότητα στη λεπτομέρεια έρχεται στο παιχνίδι. Αν 0,4 kg παραβλέπεται, τότε τελικά ένα 100 κιλά εξοικονόμηση δεν πρόκειται ποτέ να επιτευχθεί. Volkswagen όχι μόνο κατάφερε να κάνει το ταμπλό 20 τοις εκατό ελαφρύτερη, χάρη σε μια νέα διαδικασία θερμοπλαστικό αφρό - το φορτίο που φέρουν, σάντουιτς-όπως δομή κάτω από την κομψή επιφάνεια αποτελείται από αυτό το υλικό - αλλά και καθιστώντας το 20 τοις εκατό πιο άκαμπτο σε την ίδια στιγμή.

Ενότητα τραβέρσα

Το 1,4 kg αποθηκεύονται εδώ συμβάλλει, επίσης, για να εκλείψει η ανοδική πορεία του βάρους. Τοποθετημένη στη μονάδα cross-μέλος είναι και οι δύο τη μετάδοση και το ταμπλό. Συνολικά, το cross-μέλος ζυγίζει 5,8 kg. Η μείωση του βάρους επετεύχθη με ένα ελαφρύ προσέγγιση σχεδιασμού χρησιμοποιώντας χαλύβδινων εξαρτημάτων. Με βάση την ανάλυση με τη μέθοδο πεπερασμένων υπολογισμούς στοιχείων (FEM), η δομή της μονάδας cross-μέλος έχει σχεδιαστεί να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ και τόσο ισχυρή όσο είναι απαραίτητο. Βέλτιστη χάλυβα πάχους και διαρθρωτικά μέτρα σχεδιασμού, όπως ειδικά διαμορφωμένα αυλακώσεις, βελτίωσε την ακαμψία της διατομής του μέλους, καθώς και στη μείωση του βάρους από τα Σημειώνεται 1,4 kg. Χρησιμοποιώντας μεθόδους όπως την μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων (FEM), μηχανικοί της Volkswagen μιμούνται ουσιαστικά παραδείγματα που βρίσκονται στη φύση, όπου ο φυσικός κόσμος είναι σε θέση να επιτύχουν μια εκπληκτική αναλογία μεταξύ της διατομής της δομής ενός μέρους του και την ακαμψία του, π.χ. σε ένα στέλεχος της χλόης ή σιτηρών. 1,2-λίτρων TSI, 1197 cc, 8-βαλβίδα 4-cyl, 85 PS

Η entry-level κινητήρα στο Golf είναι ένα υπερτροφοδοτούμενο, κινητήρα άμεσου ψεκασμού TSI παράγει 85 PS από 4.300 έως 5.300 σ.α.λ., με ροπή 160 Nm (£ 118 ft) από 1.400 έως 3.500 σ.α.λ.. Χάρη στη βελτίωση και την εξοικονόμηση βάρους, σε σύγκριση με την αντίστοιχη μονάδα στην προηγούμενη γενιά, την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έχουν μειωθεί.

Αυτό το Golf, με στάνταρ πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, έχει μηδενικό χρόνο έως 62 μίλι/ώρα του 11,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα από 111 mph. Σε συνδυασμό οικονομία είναι 57,6 mpg με εκπομπές CO2 113 g / km.

1,2-λίτρων TSI, 1197 cc, 8-βαλβίδα 4-cyl, 105 PS

Προχωρώντας το εύρος αυτό 1,2-λίτρων υπερτροφοδοτούμενο Golf της Volkswagen παράγει 105 PS στις 5.000 rpm και 175 Nm (£ 129 ft) της ροπής μεταξύ 1.400 και 3.500 σ.α.λ. και είναι διαθέσιμο με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο ή επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Αναστολής για 62 μίλι/ώρα παίρνει 10,2 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα από 119 mph. Ωστόσο επιδόσεις δεν έρχονται σε βάρος της οικονομίας: συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμων είναι 57,6 mpg (56,5 DSG) με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 114 g / km (115 DSG).

1,4-λίτρων TSI, 1390 cc, 8-βαλβίδα 4-cyl, 122 PS

Για εκείνους που ψάχνουν για πρόσθετη ισχύ, αλλά εξακολουθεί να συνδυάζεται με την εντυπωσιακή οικονομία το γκολφ είναι επίσης διαθέσιμος με ένα υπερτροφοδοτούμενο 1,4-λίτρων TSI με 122 PS στις 5.000 rpm και μέγιστη ροπή 200 Nm (£ 148 ft) από 1.400 σε 3.500 rpm rpm. Αυτός ο κινητήρας, ο οποίος προσφέρεται με εξατάχυτο χειροκίνητο ή επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, με την τελική ταχύτητα από 126 mph και 0 έως 62 mph σε 9,3 δευτερόλεπτα. Η οικονομία είναι ακόμα ψηλά στην ατζέντα με μια συνδυασμένη κατανάλωση της τάξεως του 54,3 mpg (56,5 DSG) και οι εκπομπές CO2 120 g / km (116 DSG).

1,4-λίτρων TSI, 1395 cc, 8-βαλβίδα 4-cyl, 140 PS με το Active Cylinder Τεχνολογία

Η τρέχουσα σειρά-topping Golf βενζίνη είναι ένα 1,4-λίτρων TSI με 140 PS από 4.500 έως 6.000 σ.α.λ., 250 Nm (£ 184 ft) της ροπής μόλις από τις 1.500 έως 3.500 σ.α.λ. και, για πρώτη φορά σε ένα Volkswagen, Active Cylinder Τεχνολογία για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Επίσης διατίθεται με εξατάχυτο χειροκίνητο ή επτατάχυτο κιβώτιο DSG, αυτός ο κινητήρας δίνει στο Golf ένα 0 - 62 μίλια/ώρα του χρόνου 8,4 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα από 131 mph. Συνδυασμένη κατανάλωση είναι 60,1 mpg (60,1 DSG) με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 109 g / km (112 DSG).

Τα εντυπωσιακά στοιχεία είναι χάρη στην εφαρμογή των ενεργών κυλίνδρων τεχνολογίας (ACT), μια καινοτομία εξοικονόμησης καυσίμου που ήταν προηγουμένως το προνόμιο των μεγάλων οκτώ ή 12 κύλινδρο κινητήρα. Με την προσωρινή απενεργοποίηση του δεύτερου και τρίτου κυλίνδρους, πάνω από 0,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. μπορεί να σωθεί, ανάλογα με το στυλ οδήγησης. Αυτό είναι δυνατό μόνο με την τεχνολογία TSI.

ACT είναι ενεργή σε ένα εύρος στροφών μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ. και ροπή μέχρι 85 Nm, μια ευρεία εξάπλωση η οποία καλύπτει το 70 τοις εκατό όλων των τρόπων οδήγησης στον κύκλο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού σκληρά, οι κύλινδροι 2 και 3 αρχίζουν να εργάζονται και πάλι, χωρίς αισθητή μετάβαση. Η υψηλή απόδοση του συστήματος δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ομαλή λειτουργία: ακόμη και με δύο κυλίνδρους το 1,4-λίτρων TSI τρέχει εξίσου αθόρυβα και με χαμηλή δόνηση και με τέσσερα ενεργά θαλάμους καύσης. Όλες οι μηχανικές διαδικασίες μετάβαση να πραγματοποιηθεί εντός ενός περιστροφή εκκεντροφόρου? Ανάλογα με την ταχύτητα του κινητήρα αυτό διαρκεί μόνο 13 έως 36 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Συνοδευτικά παρεμβάσεις στην ανάφλεξη και βαλβίδα γκαζιού διαδικασίες εξομαλύνει τις μεταβάσεις. Δύο-κύλινδρος λειτουργία επισημαίνεται στον οδηγό του Multi-Function Display στον πίνακα οργάνων.

Συνολικά, τα στοιχεία για ενεργό σύστημα κύλινδρο τεχνολογία ζυγίζει μόλις 3 κιλά. Οι ενεργοποιητές τους, οι εκκεντροφόροι και τα πλαίσια που φέρουν τους ενσωματώνονται στην κυλινδροκεφαλή? Δύο χαμηλής τριβής ρουλεμάν μείωση της τριβής του άξονα.

Πετρελαιοκινητήρες

Volkswagen εισάγει μια νέα σειρά κινητήρων ντίζελ - που ονομάζεται EA288 - για το γκολφ, παράλληλα με τη νέα βενζίνη line-up. Μέσα σε αυτή τη σειρά, η Volkswagen TDI παίρνει την τεχνολογία της, η οποία έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια, σε ένα νέο επίπεδο της αειφορίας, με τη μείωση της κατανάλωσης σε όλο το φάσμα.

Όπως και με τους νέους κινητήρες βενζίνης (EA211), η μόνη διάσταση του νέου του γκολφ του τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρες που έχει μεταφερθεί από την προηγούμενη γενιά είναι ο κύλινδρος απόσταση. Πολλά εξαρτήματα έχουν σχεδιαστεί για να είναι modular στο πλαίσιο του νέου αρθρωτό σύστημα συστατικό ντίζελ (MDB). Αυτές περιλαμβάνουν τις εκπομπές σχετικές με συστατικά όπως το σύστημα ψεκασμού καυσίμου, υπερσυμπιεστή και intercooler στην ενότητα πολλαπλή εισαγωγής. Επιπλέον, ένα εξελιγμένο καυσαερίων συστήματος ανακυκλοφορίας χρησιμοποιείται (με ένα ψυχθέν χαμηλής πίεσης AGR), ενώ η διάταξη των στοιχείων ελέγχου εκπομπών τους βλέπει βρίσκεται πλησιέστερα προς τον κινητήρα. Για να εκπληρώσει διάφορα πρότυπα εκπομπών σε όλο τον κόσμο, ένα οξειδωτικό καταλύτη, φίλτρο σωματιδίων ντίζελ και αποθήκευσης NOx καταλυτικό μετατροπέα όλα εφαρμοστεί στο γκολφ.

Διάφορες άλλες τροποποιήσεις του σχεδιασμού βελτιστοποιούν την οικονομία καυσίμου και την άνεση σημαντικά, καθώς και. Η Volkswagen έχει ρυθμιστεί όλα τα υποσυστήματα του νέου κινητήρα TDI για ελάχιστη εσωτερική τριβή. Τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνουν ελατήρια με λιγότερο προ-ένταση και τη χρήση των χαμηλής τριβής ρουλεμάν του εκκεντροφόρου (drive-side) και - στο 2,0-λίτρων TDI - για τους δύο άξονες εξισορρόπησης. Στον βρόγχο κυκλοφορίας ελαίου, η χρήση της ενέργειας βελτιστοποιήθηκε από μία αντλία ελαίου με ογκομετρικό έλεγχο ροής.

Κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης φάση του TDI, ένα καινοτόμο σύστημα θερμικής διαχείρισης χρησιμοποιεί ξεχωριστό ψύξης βρόχους κυκλοφορία για την κυλινδροκεφαλή και το μπλοκ κυλίνδρων καθώς και deactivatable αντλία νερού, που σημαίνει ότι οι θερμοκρασίες λειτουργίας, έφτασε πολύ πιο γρήγορα. Ένα επιπλέον όφελος αυτού είναι ότι το εσωτερικό του Golf παίρνει επίσης θερμότερο πιο γρήγορα το χειμώνα. Μια άλλη ελέγχεται ανεξάρτητα ψύξης βρόχο επιτρέπει on-demand έλεγχο της θερμοκρασίας εισόδου αέρα με πρόσθετα οφέλη ελέγχου των εκπομπών.

Η νέα πετρελαιοκίνητα οχήματα όχι μόνο έχουν πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων, υψηλή απόδοση καυσίμου και ροπή, αλλά επίσης λειτουργούν πολύ ομαλά για τη βέλτιστη φινέτσα. Αυτό επιτυγχάνεται με διάφορους τρόπους, για παράδειγμα, το 2,0-λίτρων TDI 150 PS χρησιμοποιεί δύο χαμηλής τριβής έδρανα σε φρέατα εξισορρόπησης της να εξαλείψει ελεύθερο από δυνάμεις ισορροπίας που είναι ένα χαρακτηριστικό των τυχόν συστημάτων εμβολοφόρο κινητήρα.

1,6-λίτρων TDI, 1598 cc, 8-βαλβίδα 4-cyl, 105 PS

Entry-level ντίζελ του γκολφ είναι ένα 1,6-λίτρων common rail TDI παράγει 105 PS μεταξύ 3.000 και 4.000 rpm και 250 Nm (£ 184 ft) της ροπής από τις 1.500 έως 2.750. Διατίθεται με μια επιλογή από πέντε-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή, σε πρόσχημα SE, προαιρετική επτατάχυτο κιβώτιο DSG, δίνει αυτό το Golf ένα 0 - 62 μίλια/ώρα χρόνο 10,7 δευτερόλεπτα του και την τελική ταχύτητα των 109 mph. Λιτότητα έρχεται ως πρότυπο: στο μικτό κύκλο επιστρέφει 74,3 mpg (72,4 DSG), ενώ εκπέμπει 99 g / km CO2 (102 DSG).

2,0-λίτρων TDI, 1968, 8-βαλβίδα 4-cyl, 150 PS

Αυτή η νέα 2,0-λίτρων παράγει 150 PS (10 PS περισσότερους από το αντίστοιχο κινητήρα στην προηγούμενη γενιά) από 3.500 έως 4.000, και 320 Nm (£ 236 ft) της ροπής από τις 1.750 έως τις 3.000 rpm. Οι πελάτες που επιλέγουν αυτή την μηχανή μπορεί να επιλέξει ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων DSG ή. Η απόδοση είναι εντυπωσιακή, αλλά δεν έρχεται σε βάρος της οικονομίας. 2,0-λίτρων του TDI Golf, ολοκληρώνει το 0 έως 62 mph σε σπριντ 8,6 δευτερόλεπτα και συνεχίζει μέχρι την τελική ταχύτητα των 134 μίλι/ώρα (131 DSG). Σε συνδυασμό οικονομία είναι 68,9 mpg (62,8 DSG) με μια έξοδο του διοξειδίου του άνθρακα από 106 g / km (119 DSG).

Τεχνολογία BlueMotion

Για τα τελευταία χρόνια, η Volkswagen έχει παραγωγή και την ανάπτυξη μια σειρά από οχήματα που επιτυγχάνει μια ισορροπία μεταξύ των εξαιρετικά επικεντρωμένο BlueMotion οχήματα και τα συμβατικά προϊόντα επί των οποίων βασίζονται. Η σειρά, που φέρει το σήμα της «BlueMotion Technology», συνδυάζει την αποτελεσματικότητα με την άνεση και τον εξοπλισμό για τη δημιουργία οχημάτων που προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία και παράγουν λιγότερες εκπομπές ρύπων αλλά είναι πρακτικό, καθώς και συμβατικά να οδηγεί, λειτουργία και συντήρηση.

Όλα τα νέα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με Γκολφ "BlueMotion Technology», τροποποιήσεις και διαθέτουν έναν υπολογιστή πολλαπλών λειτουργιών που περιλαμβάνει οπτικά εργαλεία αλλαγής σύσταση για τη βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και Stop / Start και συστημάτων μπαταριών αναγέννηση.

Αυτόματο σύστημα Stop / Start του γκολφ είναι να λειτουργεί μέσω του πεντάλ του συμπλέκτη. Όταν έρχονται να σταματήσει στα φανάρια, για παράδειγμα, ο οδηγός πατά το συμπλέκτη και επιλέγει ουδέτερη. Όταν το συμπλέκτη, ο κινητήρας σβήνει και ένα «Start / Stop», σύμβολο φωτίζει στην οθόνη πολλαπλών λειτουργιών. Για να ξεφύγουμε, ο οδηγός πατά απλά το συμπλέκτη και πάλι για να επιλέξετε την πρώτη ταχύτητα και την επανεκκίνηση του κινητήρα γίνεται αυτόματα. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσω ενός διακόπτη, εάν είναι απαραίτητο. Με το κιβώτιο ταχυτήτων DSG, το σύστημα Stop / Start ενεργοποιείται μέσω του πεντάλ του φρένου.

Ένα σύστημα αναγέννησης της μπαταρίας σας βοηθά να αξιοποιήσει την ενέργεια που διαφορετικά θα χάνονταν κατά την πέδηση. Στην επιβράδυνση και το φρενάρισμα φάσεις, η τάση του εναλλάκτη του ενισχύεται και χρησιμοποιείται για γρήγορη επαναφόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου. Χάρη στον έλεγχο του εναλλάκτη, είναι δυνατόν να χαμηλότερη τάση εναλλάκτη, για παράδειγμα κατά την επιβράδυνση ή την οδήγηση σε μία σταθερή ταχύτητα. Είναι ακόμη δυνατό να απενεργοποιήσετε το δυναμό εντελώς το οποίο μειώνει το φορτίο του κινητήρα και βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου. Το 1,4-λίτρων TSI 140 PS διαθέτει επίσης Active Technology Κύλινδρος να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Eco mode: οδηγός επιλογής προφίλ

SE και GT μοντέλα Golf έχουν ένα πρότυπο προφίλ του οδηγού εγκατάστασης επιλογή που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να επιλέξετε μια κατάσταση λειτουργίας που ταιριάζει στο στυλ και το ταξίδι τους. Μία από τις διαθέσιμες λειτουργίες είναι «οικολογικό», σύμφωνα με την οποία η διαχείριση του κινητήρα, τα συστήματα κλιματισμού και βοηθητικές ελέγχονται για να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή οικονομία καυσίμου. Οχήματα με ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG έχουν ένα επιπλέον σβησμένο κινητήρα σε λειτουργία Eco mode το οποίο απενεργοποιεί το εργαλείο που επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργήσει στο ρελαντί, εξασφαλίζοντας έτσι καλύτερη αξιοποίηση της κινητικής ενέργειας του αυτοκινήτου και καλύτερη οικονομία καυσίμου.

Κιβώτια ταχυτήτων

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, οι περισσότεροι από τους κινητήρες του γκολφ μπορεί να συνδυαστεί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Αυτό είναι είτε έξι ή επτά ταχυτήτων DSG, ανάλογα με τη μέγιστη ροπή του κινητήρα, καθώς και οι δύο έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν τον καλύτερο συνδυασμό απόδοσης καυσίμου και δυναμική μετατόπιση. Εκτός από τον αριθμό των αλιευτικών εργαλείων, κουτιά των έξι και επτά ταχυτήτων »διαφέρουν ως προς τους τύπους συμπλέκτη τους. Ενώ τα δύο ξηρά συμπλέκτες που χρησιμοποιούνται στην επτατάχυτο DSG, το εξατάχυτο DSG έχει ένα διπλό συμπλέκτη που τρέχει σε ένα λουτρό ελαίου.

Πρώτη ξεκίνησε το 2005, Direct Shift Gearbox Volkswagen συνδυάζει την άνεση ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με την ανταπόκριση και την οικονομία της χειροκίνητης μονάδας. Το εξατάχυτο, DSG μονάδα έχει δύο υγρούς συμπλέκτες με υδραυλική ρύθμιση της πίεσης. Ένας συμπλέκτης ελέγχει τα «περίεργα» εργαλεία και όπισθεν, ενώ το άλλο λειτουργεί το «ακόμη» εργαλεία. Θεωρητικά, είναι δύο κιβώτια ταχυτήτων σε ένα.

Με αυτό το σύστημα διαχείρισης του συμπλέκτη, οι διακοπές στην εξουσία που χαρακτηρίζουν ακόμα και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χειροκίνητο δεν συμβαίνουν πλέον. Αυτό επιτυγχάνεται με μια έξυπνη υδραυλικά και ηλεκτρονικά (μηχανοτρονικό) σύστημα ελέγχου του κιβωτίου ταχυτήτων, τα δύο υγρού τύπου συμπλέκτες και τα δύο άξονες εισόδου και εξόδου σε κάθε μισό του κιβωτίου ταχυτήτων.

Αυτός ο συνδυασμός επιτρέπει την επόμενη υψηλότερη σχέση μετάδοσης για να συνεχίσει να ασχολείται αλλά σε κατάσταση αναμονής μέχρι να επιλεγεί στην πραγματικότητα. Με άλλα λόγια, εάν το αυτοκίνητο κινείται στην τρίτη ταχύτητα, η τέταρτη επιλέγεται, αλλά δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί. Μόλις το ιδανικό σημείο αλλαγής επιτευχθεί, ο συμπλέκτης την τρίτη ταχυτήτων πλευρά ανοίγει, κλείνει τα άλλα συμπλέκτη και τέταρτη ταχύτητα δραστηριοποιείται υπό ακριβή ηλεκτρονική επιτήρηση. Δεδομένου ότι επικαλύπτονται οι δράσεις άνοιγμα και το κλείσιμο των δύο συμπλεκτών, μια λεία αποτελέσματα ταχυτήτων και ολόκληρη η διαδικασία μετατόπισης ολοκληρώνεται σε λιγότερο από τέσσερα εκατοστά του δευτερολέπτου. Εκτός από την πλήρως αυτόματη λειτουργία μετατόπισης του, DSG έχει μια λειτουργία Tiptronic να επιτρέπεται η χειροκίνητη επιλογή ταχυτήτων.

Επτά ταχυτήτων DSG

Αυτό το κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί ένα ζευγάρι των ξηρών συμπλέκτες για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων και των επιδόσεων. Το ζευγάρι της ξηράς, οργανικά συνδεδεμένο επενδύσεις τριβής δεν απαιτούν ψύξη, καθιστώντας το πιο αποτελεσματικό σύστημα μετάδοσης μέσω του επιπλέον σχέση μετάδοσης και το γεγονός ότι λιγότερη ενέργεια απαιτείται για την επιλογή ταχυτήτων και συμπλέκτη σύστημα σερβο. Μέτρηση μόνο 369 χιλιοστά σε μήκος και ζυγίζει μόνο 79 kg συμπεριλαμβανομένου του βολάν διπλής μάζας, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξαιρετικά συμπαγής.

Με την υιοθέτηση των επτά ταχύτητες, Volkswagen μηχανικοί κατάφεραν να μειώσουν το πρώτο εργαλείο που βελτιώνει την επιτάχυνση από στάση. Αντίθετα έβδομη ταχυτήτων έχει τεθεί να λειτουργήσει ως overdrive λειτουργία που το καθιστά ιδανικό για οδήγηση αυτοκινητόδρομο με το πρόσθετο αποτέλεσμα την περαιτέρω βελτίωση της οικονομίας και βελτίωση των επιπέδων.

Ο όγκος του ελαίου που περιέχεται εντός του κιβωτίου έχει επίσης μειωθεί κατά 75 τοις εκατό. Τα κυκλώματα λίπανσης διαιρείται σε δύο για να διατηρηθεί η καθαρότητα του ελαίου. Όπως και με ένα συμβατικό κιβώτιο, ένα από τα κυκλώματα χρησιμοποιείται για την ψύξη και λίπανση των οδόντων, το δεύτερο έλαιο τροφοδοσίες στους ενεργοποιητές ταχυτήτων. Δεδομένου ότι ο συμπλέκτης δεν απαιτεί ψύξη της ποσότητας του πετρελαίου έχει μειωθεί από επτά λίτρα στο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων DSG με μόλις 1,7 λίτρα στο νέο επτατάχυτο σύστημα.

Συντήρηση

Volkswagen προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής του καθεστώτος για την εξυπηρέτηση Volkswagen Golf τους. Μπορούν να επιλέξουν Σταθερή Υπηρεσία ή ευέλικτη εξυπηρέτηση και η κατάλληλη επιλογή εξαρτάται εξ ολοκλήρου από το πώς το αυτοκίνητο είναι πιθανό να οδηγηθεί και τη γενική χρήση του.

Η Σταθερή καθεστώς Υπηρεσία συνιστάται για οχήματα που θα καλύπτει λιγότερο από 10.000 μίλια σε 12 μήνες και αν το όχημα είναι πιθανόν να χρησιμοποιηθεί κατά τον ακόλουθο τρόπο:

    Κυρίως οδήγηση στην πόλη, σύντομες διαδρομές με συχνές ψυχρές εκκινήσεις
    Δραστηριότητες τακτικά παράγουν υψηλά φορτία του κινητήρα, για παράδειγμα, συχνά λόφο ανεβαίνει, με την οδήγηση του οχήματος είναι πλήρως φορτωμένο και ρυμούλκηση
    Η οδήγηση με υψηλές στροφές, σκληρή επιτάχυνση και το φρενάρισμα

Σε αυτή την περίπτωση, το όχημα θα πρέπει να εξυπηρετηθούν σε τακτά χρονικά διαστήματα, σε κάθε 10.000 χιλιόμετρα ή κάθε 12 μήνες.

Ευέλικτη Υπηρεσία συνιστάται για οχήματα με καθημερινή διανύσει πάνω από 25 μίλια, όπου το όχημα οδηγείται σε τακτά χρονικά διαστήματα και κυρίως πλέον ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Το όχημα πρέπει να είναι κυρίως σε σταθερή ταχύτητα, με την ελάχιστη και τη φόρτωση του οχήματος του κινητήρα, ελάχιστη ρυμούλκησης και οδηγείται με ένα οικονομικό τρόπο. Σε αυτή την περίπτωση, η επί του σκάφους υπολογιστής ενημερώνει τον οδηγό μέσω μιας οθόνης ταμπλό, όταν το όχημα χρειάζεται μια υπηρεσία. Μια σειρά από αισθητήρες του κινητήρα παρακολουθεί ηλεκτρονικά θερμοκρασία του λαδιού του οχήματος, πίεση λαδιού, στάθμης λαδιού και τακάκια φορούν για να δημιουργήσει μια υπηρεσία, όταν χρειάζεται.

Με το ευέλικτο καθεστώς, το όχημα μπορεί να καλύψει συνήθως μεταξύ 10.000 και 18.000 μιλίων (περίπου) ή 24 μήνες (όποιο από τα δύο συμβεί νωρίτερα) μεταξύ των αλλαγών λαδιού. Μια υπηρεσία ελέγχου είναι συνήθως οφείλεται κατά το τρίτο έτος της κυριότητας ή στα 40.000 χιλιόμετρα και στη συνέχεια κάθε δεύτερο έτος για τα οχήματα με ετήσια διανυθέντα χιλιόμετρα περίπου 10.000 μίλια.

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ σταθερού και ευέλικτη στο PDI (πριν την παράδοση επιθεώρηση) και αν είναι δυνατόν να αλλάξει από το ένα στο άλλο κατά τη διάρκεια ζωής του οχήματος, αυτό μπορεί να γίνει μόνο όταν μια πλήρη υπηρεσία επιθεώρησης.

Κύλισης

Κατά την ανάπτυξη της κύλισης για την έβδομη γενιά Golf, οι μηχανικοί που επιχειρούν να εκμεταλλευθούν τα πλεονεκτήματα της νέας Modular Εγκάρσια Matrix (ή πλατφόρμα MQB), καθώς και ορισμένα ειδικά συστατικά αποδεδειγμένα ήταν να προχωρήσει τέλεια βόλτα του αυτοκινήτου και ιδιότητες άνεση. Την ίδια στιγμή, η μείωση του βάρους ορίστηκε ως σαφής προτεραιότητα, προκειμένου να μεγιστοποιηθούν οι μειώσεις στην κατανάλωση καυσίμων και την ενίσχυση της άνεσης.

Προκειμένου να καταστεί δυνατή η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη μείωση του βάρους, μια νέα σπονδυλωτή ελαφρύ σύστημα πίσω εναιώρημα αναπτύχθηκε για μοντέλα Golf με 122 PS και λιγότερο, η οποία ζυγίζει μόλις 38 κιλά. Για τις πιο ισχυρές εκδόσεις, ο αναπτυχθούν περαιτέρω αρθρωτή ανάρτηση επιδόσεων χρησιμοποιήθηκε, που ζυγίζουν 49 kg.

Εμπρός άξονας

Στο μπροστινό μέρος του γκολφ χρησιμοποιεί μια δοκό τύπου σύστημα ανάρτησης (άνοιξη αντηρίδες) με κάτω ψαλίδια που αναπτύχθηκαν πρόσφατα για βέλτιστο χειρισμό και τις ιδιότητες του συστήματος διεύθυνσης. Όλα τα συστατικά κατεργασμένο εκ νέου για τη βελτίωση της λειτουργικότητας, καθώς και μειωμένο βάρος και κόστος. Το αποτέλεσμα, παρά την μη χρησιμοποίηση αλουμινίου συστατικά, ήταν μια εξοικονόμηση βάρους από 1,6 kg, κατέστη δυνατή, για παράδειγμα, με τη χρήση του χάλυβα υψηλής αντοχής στις εγκάρσιες συνδέσεις και ένα καινοτόμο «βιονικό» (δηλαδή έχουν σχεδιαστεί με βάση τα χαρακτηριστικά από το φυσικό κόσμο) προσέγγιση του σχεδιασμού για τα ρουλεμάν άξονα. Μια κεντρικά τοποθετημένο εμπρός υποπλαίσιο - σχεδιασμένο για μέγιστη ακαμψία - χειρίζεται τα φορτία από τις βάσεις του κινητήρα και του συστήματος διεύθυνσης, καθώς και μπροστινή ανάρτηση φορτίων.

Η πλέον παγκοσμίως απασχολούνται σωληνοειδή αντιστρεπτική δοκός έχει ακαμψία που έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις των διαφόρων διατάξεων κύλισης. Τα έδρανα του καουτσούκ συγκολλημένος απευθείας στο σωλήνα βαμμένο αντι-roll για να εξασφαλίσει τις καλύτερες ακουστικές ιδιότητες. Για χρήση με 16 - και 17-ιντσών φρένα των τροχών, ένα καινούργιο ρουλεμάν άξονα αλουμινίου αναπτύχθηκε επίσης. Η χρήση του αλουμινίου και της «βιονικό« σχεδιασμό αυτού του εδράνου περιστροφής οδήγησε σε μείωση του βάρους του 2,8 χλγρ.

Modular ελαφρύ πίσω ανάρτηση

Η νέα σπονδυλωτή ελαφρύ οπίσθιο σύστημα ανάρτησης αποτελείται από μια εγκάρσια δοκό στρέψης που είναι ανοικτό στο κάτω μέρος, το οποίο περιέχει μια ένθετη πλάκα συγκολλάται στα εξωτερικά άκρα. Διαφορετικές στρεπτικής ακαμψίας ποσοστά για διαφορετικές εκδόσεις επιτυγχάνονται με διαφορετικά μήκη των πλακών ενθέτου. Αυτό δίνει μια σημαντική μείωση βάρους σε σχέση με ένα συγκολλημένο σωληνοειδή αντιστρεπτική δοκό. Η χρήση ενός εγκάρσιου προφίλ που είναι ανοικτό στο κάτω μέρος επιτρέπει επίσης τη βέλτιστη κυλίνδρου / κατευθύνουν τη συμπεριφορά και υψηλή εγκάρσια ακαμψία. Με τη χρήση υψηλής αντοχής χάλυβα και καινοτόμες μεθόδους σχεδιασμού, η Volkswagen κατάφερε να αυξήσει σημαντικά την ακαμψία σε σχέση με προηγούμενα συστήματα αναρτήσεις αυτού του τύπου κατασκευής. Παρά το γεγονός αυτό, το βάρος του έχει μειωθεί.

Modular πίσω ανάρτηση απόδοσης

Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω του την έβδομη γενιά Golf αναπτύχθηκε περαιτέρω να δώσει σαφείς βελτιώσεις στην κινηματική, ακουστική, το βάρος και modularity. Ωστόσο, τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με τα θεμελιώδη προσέγγιση της με συνέπεια το διαχωρισμό διαμήκεις και εγκάρσιες δυσκαμψίες. Η χαμηλή διαμήκη ακαμψία έχει διατηρηθεί από το μαλακό έλεγχο άξονα του πίσω συνδέσμου? Αυτό ήταν μια απαραίτητη προϋπόθεση για την περαιτέρω βελτίωση της οδηγικής άνεσης.

Επιπλέον, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, η Volkswagen βελτίωσε επιτυχώς την εγκάρσια ακαμψία του αρθρωτού εναιωρήματος απόδοσης, η οποία είναι σημαντική για την καθοδήγηση της συμπεριφοράς, από μια νέα ράβδο ρύθμισης ρουλεμάν ισοπαλία. Οι Παρακολούθηση και κάμπερ αξίες ατομικά συντονισμένοι με βίδες για την άνοιξη και το σύνδεσμο στο πάνω εγκάρσιο σύνδεσμο, σύμφωνα με την απαίτηση για κάθε τύπο οχήματος. Βασικά αλλαγές στο σχεδιασμό της πίσω ανάρτησης είναι οι συνδέσεις του σωληνοειδούς μπαρ antiroll και το αμορτισέρ ανάρτησης, που γίνονται τώρα στο σύνδεσμο άνοιξη. Αυτό μειώνει τις δυνάμεις μέσα στο εναιώρημα, ενώ επιπλέον το αιώρημα έγινε 4,0 kg ή 8 τοις εκατό (ανάλογα με το μοντέλο) ελαφρύτερα χάρη στην δομική βελτιστοποιήσεις από πολλά συστατικά και τη χρήση των υψηλής αντοχής χαλύβων.

Electro-μηχανικό τιμόνι

Το Golf χρησιμοποιεί την τελευταία γενιά ηλεκτρο-μηχανικό σύστημα του υδραυλικού τιμονιού το οποίο είναι σε θέση να μεταβάλει την αίσθηση στο τιμόνι για να ταιριάζει με την ταχύτητα και την οδηγική κατάσταση: σταθερή και άμεση κατά την οδήγηση σκληρό, αβίαστη σε ταχύτητες στάθμευσης.

Άλλα πλεονεκτήματα του συστήματος περιλαμβάνουν ήπια αυτο-κεντράρισμα δράση της, την ικανότητά της να αντισταθμίσει διαφόρων κινδύνων οδήγηση, όπως πλευρικών ανέμων και απότομες cambers δρόμο, και μια ευεργετική επίδραση στην οικονομία καυσίμου.




































πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...